Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 2 mars 2011 13:21

Nu är maskin två upphängd.. Och så ringde jag min lilla mamma och pratade lite med henne. Har även slängt in en till maskin med tvätt..  Och så som rubriken säger.. Jag har rensat kylskåpet.. Hittade en del otrevligheter. T.ex brun sallad :S Skrumpen gurka och konstig lök..

Och en sak till som jag vill tipsa om, har ni gjort sån chipsdip som man blandar med gräddfil, ät upp den samma dag eller dagen efter. Låt inte den stå i 3 veckor. DÅ luktar det inte vidare gott och grönt ludder är inte så vidare gott ;) Bara ett tips :D Haha.


Nu ska jag kolla klart på The Perfect Storm sen ska jag klä på mig och göra mig i ordning, för ikväll är vi bor bjudna, hos mycket trevligt folk :)

Av Alexandra Ekdal - 2 mars 2011 12:28

  


Min älskling. Jag älskar dig<3

Av Alexandra Ekdal - 2 mars 2011 12:03

Jaha ännu en dag med massa fix hemma. Har varit vaken och uppe i ca 2 timmar, har hunnit tvätta och hänga en maskin med tvätt, är inne på den andra nu. Har diskat och plockat in disken.. Och ätit frukost och tagit kort på mina fynd jag gjorde i Göteborg :) Så det känns som detta kan bli en bra dag trots allt ;)


Här kommer bilderna på mina fynd ;)

        

Jag bara älskar min pingvintröja och min sköldpaddetröja :D Sjukt goa och verkligen min stil. Med tanke på att jag har en stil som ingen annan verkar ha så får jag ju ha det för mig själv ;) Moahahah :D


Ne nu ska jag kolla på fiiiiilm och ta hand om tvätten..


Talk to you soon =)

Ovido - Quiz & Flashcards