Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 29 mars 2011 21:49

Snart e desperate housewives slut och då ska jag gå och nana kudden. Älsklingen har redan gått och lagt sig..

I morgon SKA jag dammsuga, tvätta, diska och sen ska jag laga mat och gå en promenad med Ellen och hundarna :) Och sen på kvällen ska jag till Fia och Junior :) För jag ska ju passa Jonna på torsdag förmiddag :)

Så god natt för idag :) Så hörs vi i morgon :)

Och i morgon e det en dag närmar Laholm :D

Av Alexandra Ekdal - 29 mars 2011 21:16

Jag har nu kommit varför jag älskar folkrace så sjuuuukt jävla mkt. Kom faktiskt på det när jag åkte hem innan. Jag älskar farten, adrenalinet och allt annat. Människorna. Folkracefolk är en enda stor familj. Men på banan e det våra största fiender. Jag bara älskar det.. Jag vet inte vad jag hade gjort utan folkracen faktiskt. Jag har nog varit en helt annan person.

Att ta folkracen från en folkraceförare är som att ta sminket från en fjortis. Det är omöjligt..

 

Av Alexandra Ekdal - 29 mars 2011 13:36

Nu ska jag åka och äta nått. Finns ju ingenting här hemma hos mamma:P Så vi får la se vad det blir..

Har suttit och kollat på massa bilar med, men jag vet inte.. Den jag skrev om igår verkar rätt bra och enligt ägaren så har den inte krånglat heller.. Så vi får se.
Så ska åka till banken och se vad dom säger och så får vi se sen efter det..


Talk to you later <3

Av Alexandra Ekdal - 29 mars 2011 00:35

Nu har jag kollat på fyra avsnitt av one tree hill och är så rött så tårarna rinner.. Så det är väl dags att säga god natt och sov så gott alla läsare.. Orkar inte skriva så långt för jag skriver på mobilen nämligen så blir det massa konstiga stavningar så vet ni varför.. *gääääääääsp* nää god natt.. Hörs om nÅgra timmar!!

Ovido - Quiz & Flashcards