Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 3 mars 2011 21:03

Hahahahahahahahahahaha.. Jag och Bobby har kollat på Sveriges Värsta Bilförare xD Fy fan.. Dom e ju totalt galna.. T.ex dom körde bilskrotsrally, den som körde sämst låg nog 2 varv efter den som ledde. Och kurvan innan mål så lägger han sig på sidan xD så av 5 tror jag dom är så va det 1 som kom i mål och DET är PINSAMT!!

Och när dom skulle köra hinderbanan med vattentanken på taket så han som heter nått på G, Gabol, Gabbe, aja, när han satt och skrek som en tjej och vi knäcker oss totalt. Fy fan va kul det va xD hahahahah...

 

Nu kollar vi på Lyxfällan, och man blir arg bara av att kolla på det..

 

Hörs i morgon.
Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 3 mars 2011 15:06

  


Hahaha :D Detta är en kväll att minnas ;)

Av Alexandra Ekdal - 3 mars 2011 14:37

Nu har jag suttit och kollat på "Vampyrer suger" Haha. Det kanske är helt film för en som har älskat Twilight filmer men som nu mera gillar dom ;) Har även kollat runt efter jobb men det finns ju inget skojsigt alls :( Hade kunnat tänka mig att jobba på dagis eller nästan vad som helst. Får fundera på vad jag vill bli så får man väl utbilda sig till det.. Men det dröjer la innan man kommer på vad man vill göra..


Just nu sitter jag och kolar på Buried, en mycket, mycket konstig film. Handlar om en kille som kör lastbil i Irak och där blir dom attakerade och den killen som filmen handlar om svimmar och vaknar upp i en kista. Som är nergrävd i öknen. Det enda han har är en mobil med halvt batteri och en tändare. Luften börjar ta slut och han har tänt tändaren typ hela tiden. Och håller på att ringa på mobilen, vilket tar slut på batteriet.

Men nu ska jag kolla färdigt på filmen för att se om det tänker hända nått oväntat.


Talk to you later ;)

Av Alexandra Ekdal - 3 mars 2011 11:09

Jag känner inte för att göra ett jävla skit idag. Men orkar samtidigt inte bara sitta hemma och inte göra nått..
Jag har iaf ringt till Gekås och pratat med dom om schemat.

Har även kollat över om man behöver vara ledigt nått i sommar. Och det är ju två 3 helger på hela sommaren. Eventuellt en vecka, men det vet jag inte för det vet inte personerna i fråga heller.. ÅHHHHH vad jag vill ha ett 7-16 jobb, eller jobba på dagis eller vad fan som helst.. Inget jävla helg jobb, för det är fan bara problem när man har den hobbyn jag har..   Så nu blir det till att söka nya jobb.. Frågan är ju va fan det finns för 7-16 jobb här i närheten..

Ovido - Quiz & Flashcards