Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 19 mars 2011 21:14

Hemma efter att ha varit på kalas hos Bobbys kusiner. Är sjukt trött, ont i höger axel och ont i huvudet..

Sitter och funderar på om det är supermånen idag som det har stått om i tidningen.. Den ska ju tydligen vara väldigt nära jorden och det är den och det är fullmåne oxå..

Nu ska jag se om jag hittar nått gott att smaska på. Är sjukt sugen på godis men det vet jag att vi inte har så det skiter la sig direkt..

Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska ta alvedon och sen får vi se..
Puss på er..

Av Alexandra Ekdal - 19 mars 2011 11:47

Eller god förmiddag kanske man säger vid denna tiden.. Jaja, iaf jag har varit vaken i ca 2 timmar men varit uppe 1 ;) Sitter och kollar på konditorskolan på TLC =) Rätt roligt program faktiskt..


Hade världens madrömm i morse så jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen.. Jag, Sara och Linda va utomlands, vart vet jag inte.. Men så hade dom redan gått från hotellrummet och jag skulle ner lite senare. När jag väl kommer ner ser jag stora jävla terarium med sjukt stora ORMAR i, och som ni vet har jag VÄRLDENS ormfobi.. Iaf, så går jag ut till "altanen" eller va man ska säga. Och där sitter Sara med en STOR jävla gul/vit/svart orm på axlarna och går emot mig och vill att jag ska ta den.. Så jag springer därifrån i full panik, men hon springer efter, sen märker jag att ormfan e as snabb så den börjar ju slingra sig upp på mig, och det är då jag vaknar och egentligen vill gå upp. Men kollar på klockan och då va den bara halv 7 och jag kände att nee det va inte dags att gå upp..
Så jag gick upp vid 11 istället ;)

 

Och nu sitter jag här.. Ska snart duscha så håret hinner torka innan vi ska på kalas i kväll/eftermiddag.

Så vi får la se om det blir nått mer inlägg, men det blir det nog ^^,

Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards