Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2011 19:29

En fruktansvärt tråkig dag måste jag ju säga.. As tråkigt väder och blääää.. Blir ju depprimerad bara av att kolla ut.. Jag som trodde våren hade kommit men ICKE SA NICKE då kom vintern.. Så jävla tråååååååkigt..


I morgon blir det iaf lite roligare, då vi ska ner till Halmstad, Biltema m.m
Sen på måndag blir det varberg till tisdag och sen Varberg på torsdag igen.. Massa körande, men va tvungen att åka till Vbg på torsdag p.g.a att jag ska till sjukhuset..


Jaja. nu blir det film , eller nått och lite choklad ^^, Mums!!

Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2011 09:57

JÄVLA PISS SNÖ!!!!! DÖ SNÖ DÖ!!!

Jag blir sååååååå trött... Varför?? Varför?? Igår när man gick och la sig va det nästan ingen snö men idag när Bobby kommer in och väcker mig och drar upp gardinerna vad ser man då?? JO AS MKT SNÖ.... Då ville man dra täcket över huvudet och somna om OCH INTE vakna på flera timmar >< Urk.. Jaja nu är man uppe iaf och nu ska jag göra mig i ordning för vi ska till Stefan och Sofie en sväng.. Sen får vi se vad det blir.. Nu hade jag velat ha en tv i sovrummet och bara ligga där inne, slippa se snön och kolla på mina älskade serier <3

 

Dags att göra sig klar. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards