Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 16 mars 2011 21:22

Sååå jävla underbart att det har börjat igen :D MEN vi har sååå jävla mkt störningar HELA tiden, blir galen och nu under reklamen så har det inte varit några störningar alls.. Blir sååå irriterad..
Nu ska jag stänga av, sen efter grey's ska jag sova..
Så natti natti på er alla människor =)

Av Alexandra Ekdal - 16 mars 2011 20:10

Nu e jag hem kommen från Fia, eller det va några timmar sen.. Men jag har lagat mat och plockat i ordning här nu .. Och till middag idag blev det potatismos och köttbullar.. Det blev rätt gott iaf =)

I morgon ska jag till Varberg en sväng.. Först TIDIGT på morgonen ska jag till arbetsteraputen, sen ska jag hem och våldgästa mamma och wilma i nårga timmar ;) Sen ska jag träffa Linda som jag inte har varit med på 1000 år känns det som, men träffade henne igår på hajen, och bara det va mkt trevligt , så i morgon kommer bli ännu roligare =)

Och idag börjar Grey's Anatomy :D AWWWWWWWWWWWWWIIIIIII!!!! Hade velat se på Sveriges Mästerkockar men älsklingen spelar, så får väl låta han göra det :)

Jag längtar tills på fredag.. Då SKA jag städa och tvätta.. Tvättkorgen är överfull.. Plus att jag ska byta sängkläder.. Och tvätta golven för här e sunkigt nu.. Usch.. Och så ska jag köpa blommor i morgon med, till köksfönstret (A) Men vi får väl se.. Kanske blir mer (A) Man vet ju aldrig.. Höhö..

Ne nu orkar jag inte skriva mer.. Skriver mer i morgon när jag har varit hos arbetsteraputen..

Eller kanske senare under grey's ;) vem vet vem vet..

Av Alexandra Ekdal - 16 mars 2011 10:17

Idag e det verkligen vårväder ute :D och det firar jag med att dra till Fia och tjöta lite med henne :D Så tvätten och städningen få vänta tills på fredag ;) Moahaha.. Har ätit frukost och gjort mig klar. Så nu ska jag leta reda på ett par solglasögon för mina D&G solisar ligger hemma hos mamma.. Smart, väldigt smart!! Jaja.. Vi hörs sen.. Puss på er :D Och passa på att njut av vårvädret, man vet aldrig hur länge det håller i sig :D

Ovido - Quiz & Flashcards