Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2011 20:15

 

 

Som sagt, familjen eller rättare sagt, jag, mamma, Kevin, Ludde och Wilma va på lekstugan idag och busade för allt va vi orkade. Mamma lekte nog mest. Så här kommer lite bilder från den roliga lekstunden:

 

                

  

 

För att få det i rätt ordning så ska man egentligen kolla nedifrån och upp men ni gör som ni vill.. Kul hade vi..

Och nu kollar vi på OC och har gjort sen jag kom hem vid 6 tiden :)

Älsklingen bränner FR-film så snart kan jag kolla på massa film när han inte e hemma ^^, It's Wonderful :)

En sak till, jag hade kunnat vänja mig vid att bo som dom gör i Newport   

 

Och snart är det desperate housewifes ;) Sååå sjukt gött :D synd bara att det kommer vara absolut sista av säsongen dom gör :(


Nehe dags att avsluta detta inlägget.. Det lär komma ett under DH sen :) Seee ya :)

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2011 13:28

Nu ska jag på "a secret mission" ;) Moahahhaa :P Vad det är märker ni sen ;)


Så tja så länge :P

Av Alexandra Ekdal - 22 mars 2011 10:32

Nu ska jag, mamma och Wilma åka och panta burkar och flaskor och sen ska vi handla..

I eftermiddag ska vi till Lekstugan med dom små och leka :) Sen ska jag åka hem till min älskling..

Men nu ska vi åka.. Hörs sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards