Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Alexandra Ekdal - 23 mars 2011 20:38

Nu har man varit hemma ca en 1 timme.. Har varit på gekås och handlat mat på ICA.. Blev inte så dyrt.. Men nu e hela helgens middagar hem handlade =) Blir hemma pizza nån dag, potatisgratäng och fläskytterfile med pepparsås nån dag. Sen vet jag faktiskt inte mer, kanske nått med kyckling..
På gekås blev det massa mat, 2 filmer, födelsedagspresent till Wilma och till Bobbys syskonbarn. Och bobby hittade lite filmer och lite annat..


Och nu sitter vi och kollar på Sveriges Mästerkockar där dom gör en sjukt svår dessert men det ser sjukt gott ut.. men jag hade aldrig klarat av att göra det.. Helt galet sjukt svårt..


Jaja. Nu ska bobby få låna min data :)
Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 23 mars 2011 14:46

Varit hemma ca en timme nu.. Men har varit ute och gått en promenad med Ellen och hennes vovvar :) Det va mysigt men fruktansvärt kallt.. Men nu har jag värmt upp mig igen.. Och nu sitter jag och kollar på glee och blir arg och tårögd samtidigt.. Men det är bra :)


Ska till gekås idag efter att vi har ätit.. Får la se vad man hittar.. Blir la lite påskgrejer och sen får vi väl se :)


Ne mer glee.. Talk to you later :)

Av Alexandra Ekdal - 23 mars 2011 12:26

Ja då va det onsdag och om 1 ½ vecka börjar jag jobba igen :D Yejy.. Ska bli gött att få börja igen. Börjar bli lite smått trött på att gå hemma, men samtidigt är det gött med. Men nää.. när man knappt får någon inkomst så kan man lika gärna jobba..

Men som sagt det är 1½ vecka kvar tills dess..


Idag har jag plockat i ordning, lagt in tvätten och börjat tvätta igen.. Och ätit frukost =) Så jag känner mig rätt duktig idag ändå.. Ska snart gå en promenix med Ellen och hennes vovvar.. Vi kanske blåser bort men det får man ta :) Måste ju lära mig nu om vi ska skaffa hund ;) Thihi.. Den som lever får se ;)


Ska till gekås nån dag med.. Måste handla hem lite.. Och typ MASSA mat.. Så sjukt tråkigt.. Känns som mina pengar bara går åt till att handla mat. As tråkigt.. Vi får la se..

Men nu ska jag snart ta hand om tvätten och göra mig klar :P

Talk to you later :)

Ovido - Quiz & Flashcards