Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 31 december 2013 15:13

Tur att denna kvällen kommer sluta bättre än va den har varit nu! För jag har städat våran super sunkiga äckliga fläkt som de senaste veckorna har droppat fett på spisen, inte så inspirerande kan jag väl påstå! Och inte direkt det 23 åringar kanske väljer göra på nyårsafton?? Men detta va fan ett måste så sjukt äckligt! 1/3 dels rulle torky, 1/2 paket tops och en jävla massa rengöringsspray så blev det ändå inte 100% rent >.< jaja. Dags å börja göra sig i ordning! Börjar med naglar ;)
Lite roligare än fläkten >.<

Puss och kram :)

Av Alexandra Ekdal - 31 december 2013 11:15

God morgon. Typ ;) morfar ringde å väckte mig för en timme sen så de va la meningen att jag skulle vakna då. Men jag ligger fortfarnade kvar i sängen ska strax fixa frukost och sen är det dags att börja duscha å greja :) får ju packa i ordning allting så man slipper stress ihjäl sig när vi väl ska åka :)

Fattar inte en sak, igår när jag skulle sova så började näsan rinna som en kran och i dag e det liite täpt men mår ju bra annars. Lite nässpray så ska de nog lösa sig ;)

Ligger och kollar på Konditorskolan på TLC :)

Ska fixa frulle i nästa paus :)
Puss på er :)
& GOTT NYTT ÅR!!

Ovido - Quiz & Flashcards