Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 10 december 2013 22:27

Nu har jag landat i sängen jämte min finaste efter en helt as rolig kväll med mina flickor :) vi har alltid hur kul som helst och kommer alltid att ha hur kul som helst till och med när vi är närmare 100 och sitter och kommar tillbaka på gamla minnen :)
Till middag blev det kyckling i ugn med klyftpotatis och sallad. Till efterrätt blev det cheesecake med hallon och blåbärs sorbet imellan :D va super gott och nu är man as mätt och glad .. Massa bilder kommer nån dag framöver! Jobbar sen imorgon och på torsdag så vi får se vilken dag det blir :D
Nu ska jag sova. Puss och kram å dröm sött :)

Av Alexandra Ekdal - 10 december 2013 15:55

Då va man färdig med julgodis och städning. Faktiskt landat lite i soffan innan det är dags å börja på maten å sen göra sig i ordning :)

Av Alexandra Ekdal - 10 december 2013 10:54

Goood morgon :) nä jag har varit vaken en timme å kollat på Greys :) ska strax fixa frukost och sen kolla på Private practice :) sen ska det göras efterrätt och julgodis. Och så ska jag dammsuga å tvätta golvet i köket iallafall :) sen börja på maten skulle jag tro ;) tar ju sin lilla tid :)

Längtar till mina tjejor kommer idag :) sååå länge sen jag träffade dom :/

Nu blir det frukostmys i sängen :)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards