Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 19 december 2013 21:52

Jaha, då va allt bokat och klart! Hyrbilen bokade vi nu ikväll, blir nått liknaden en jeep liberty ;) en stor bil iallafall ;) får ju passa på medans man kan ;) haha. Nu ska jag bara skicka in papperna om internationellt körkort så det ska jag göra i helgen ;) sen e allt faktiskt klart! Så jävla gött! Inte behöva tänka på det innan dan innan vi ska åka ;) eller nått , haha!
Nu ska jag sova, klockan ringer tydligen 05.50 imorgon :O TIDIGT!!

God natt på er :)

Av Alexandra Ekdal - 19 december 2013 19:37

Igen.. Jaja, jag har fåttgjort massor trots att jag har sovit bort halva dagen. Imorgon är det dags för jobb, ska jobba hela helgen sen är jag ledig en vecka till :))

Idag har jag tvättat 2 maskiner tvätt, gjort färdigt 2 julklappar och precis i denna sekund kom jag på att jag har 1 julklapp till å fixa >.< men det kan jag göra på måndag :) sen ska jag slå in pappas med :) sen e jag nog banimej klar med med.
Fått diskat och plockat iordning, skrivit ut ett kort på mig själv till det internationella körkortet, så nu ska det skickas in sen är det bara boka hyr bil oxå.. Sen är allting klart till USA resan :))

I helgen ska jag ta fram tomtarna bygga pepparkakshus, ev städa av.
Så det lär bli att göra i helgen med :)
Tack gode gud att det är jul snart! Ledig vecka , massa julfirande, mellandagsrea, folkracemek.. Ja bättre kan de knappt bli ;)

Nu ska jag kolla på tv. Här är en sneak peak på ena julklappen ;) den e inte klar än!!

Av Alexandra Ekdal - 19 december 2013 12:52

Och den började ju bra... Vaknade 12,25 :O Sjukt skönt å sova ;) Det va väl behövligt efter igår. Trodde Bobby skulle komma hem på lunch men han har inte kommit hem än. Jag har lite å fixa innan han slutar jobbet så jag borde nog verkligen sätta fart så det blir klart innan han slutar. För det är han julklapp nämligen ;)


Så jag måste sätta fart faktiskt. Men först ska jag starta tvättmaskinen.

Tråkigt inlägg men har inte så mycket mer å säga just nu :)
Puss på er :)


Västen och tröjan ska med till usa och sitter nu ganska bra :D
 

Ovido - Quiz & Flashcards