Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2013 21:22

Har suttit och kollat på massa bilder på datorn samtidigt vi har haft på the lone ranger med Johnny Depp.. Depp gör som vanligt en bra insats , men själva filmen är verkligen ingenting för mig. En vilda western film.. Nja så den va ingenting för mig. Men som sagt Depp är alltid lika bra..

Imorgon hoppas jag att vi ska till Borås, vill inte ligga inne en dag till men vi får väl se :) lite mellandagsrea skadar ju faktiskt inte ;) beror lite på sambon om han vill åka annars e det inte kul. Vill ju inte åka dit själv. Så e det någon som vill med så hojta :D måste kanske kolla så det är öppet med ;)

Får la kolla klart på filmen nu, hoppad den e slut snart!
Puss på er :)

Busungarna :)

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2013 14:18

E sååååå kul!!!!!! NOT !

Av Alexandra Ekdal - 28 december 2013 12:17

Nu e det inte många dagar kvar på detta året! Skönt det! Nästa år blir det inte jättemycket förändring men en del.. Tex träna mer och bara äta onyttigt på lördagar..
Idag blir de en sån här fixa å pilla hemmadag. Har lite grejer att fixa i ordning massa papper å skit. Lika bra å få det gjort :) sen diska och plocka undan :)
Men först får det nog banimej bli frukost känner jag ;) det är väl kanske på tiden? Hmm, varma mackor med med latte kanske? :) så man piggnar till lite ;)

Så ser väl dagen ut idag.. Tvätten är igång..
See you soon :)

Min ena julstjärna är död!

Ovido - Quiz & Flashcards