Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 9 december 2013 22:17

Efter en mycket effektiv dag har jag nu krypt ner i sängen och kollar på konditorskolan :)
Det va riktigt skönt å simma innan. 30
Minuter sim och sen blev det 30 minuter vattengympa. dock va det vattengympa för döingar typ ;) det va inte den jobbgaste vattengympan, men tog man i lite extra trots den super dåliga musiken så fick man upp pulsen lite iallafall ;)
Så nu blir det simning iallafall 1 ggn i veckan troligvis torsdagar med vattengympa men jag vill gå på onsdagar oxå då det är aqua power ;)
Och från och med 1 januari är det godis ENDAST på lördagar! Nu e det fan slut på all skit! Lättare om man är 2 på det istället för 1 handlar hem det så det finns massa skit hemma..

Men nu ska vi verkligen köra på det här :)
Nu ska jag fortsätta kolla , måste ju vara pigg i morgon när mina älskade vänner kommer :)
Puss och god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 9 december 2013 13:20

Nu snöar det igen :) vi kanske kan få en vit jul trots allt? Håller på å städar för fullt, va bara tvungen och kika in här å berätta att det snöar ^^,
Nu e badrum och sovrummet klart. Nästa på listan är det vardagsrummet och sen köket. Efter det vattna, diska, dammsuga och sen tvätta golvet så får vi se vad klockan är då :) troligtvis såpass mycket så det är matlagning som står på schemat, sen åker vi tilö Svenljunga å simmar :)

Oborstat hår, smink under ögonen och slappa kläder bestående av umbrojoggingbyxor och Attans racing T-shirt ;) = ledig dag ;)

Av Alexandra Ekdal - 9 december 2013 11:11

God morgon :) har ni sovit gott? :) det har jag, märkte inte ens när bobbys klocka ringde. Skönt :) vaknade 9.40 och nu sitter jag å äter frukost, gröt med kanel å socker :) mums!

Snart e det dags å börja städa! Ska bli skönt å få gjort det ordentligt :)
Vattna alla blommor å greja :)
Hörs sen :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards