Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2013 22:24

Eller? ;) haha. Här blinkar det i ljusen så snart e det dags att krypa ner i sängen då man ska leka mamma i morgon , när dom gamle inte är hemma. Usch! Men det ska nog gå bra :) dom e ju inga bebisar :)
Men nu e jag riktigt trött så nu ska jag borsta håret och sen gå och lägga mig och hoppas på att det går bra och köra till jobbet i morgon :) sen får man väl se om man kommer från jobbet hem till mjöbäck! Det ger sig! Puss och kram hörs imorgon :)

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2013 20:16

För första gången i mitt liv har jag gjort 2 inbakade flätor som jag faktiskt är nöjd med ;) men har inte gjort dom på mig själv utan på lilla Wilma :)

Lite sneda å lite för lösa kanske men dom blev bra :D tycker jag iallafall :)

Nu är det lyxfällan vad hände sen? Å sen blir det nog å tvätta håret, känns lite ofräscht med massa produkter å grejer i.
Puss å kram

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2013 18:36

Finns de nått tråkigare än å stå å steka hamburgare när man bara får ner 1 hamburgare åt gången och ska steka 6 stycken :O sjukt aptråkigt ! ?

Av Alexandra Ekdal - 5 december 2013 16:15

Halloj. Blåser ni bort? Helt galet va det blåser ute.
Idag har jag jobbat 6-15 å dagen har gått såååå fort. Vilket är helt underbart! Enda gången jag tänker gå ut idag är när hunden ska ut annars sätter jag fan inte foten utanför dörren >.<
När jag åkte hem till mamma, där jag e nu , så trodde jag på allvar att bilen seriöst skulle lätta å typ blåsa bort, någon som har ett ton bly hemma i ett förråd som jag kan låna så inte bilen blåser bort :O

Nu ska vi snart kanske kolla på film , lovade wilma det ;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards