Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 29 december 2013 23:01

Ska strax sova. Jag som inte har somnat för 00.00-01.00 nån dag den senaste veckan typ ska försöka sova nu.. Men förbereder mig för att inte sova typ nånting i natt för i morgon e det dags att jobba sista dagen för i år.. Så de e la lika bra å försöka sova några timmar! Tur man kan dricka latte imorgon innan man stick så kanske man vaknar till ;)

Så nu säger jag sov gott å dröm sött ;) puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 29 december 2013 19:59

När jag satt och rensade bland alla mina bilder så hittade jag massa bilder jag bara älskar! Nästan så att man blir kär igen!


                 


Tänk att dom små pluttarna har varit så små och oskyldiga ;) Bilden på Wilma och Bobby är helt underbar och ett x antal år gammal. Men jag blir lika glad varje gång jag ser den :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Nobels Testamente. Puss

Av Alexandra Ekdal - 29 december 2013 16:52

Hej hallo. Nu är vi hemma igen efter en dag i Borås :) Till en början kan man nog säga att det är rätt tråkig rea eller så har jag bara blivit extremt kräsen på kläder. Hittade verkligen inga kläder alls. Där emot hittade jag ett par skor och typ 5 filmer ;) Så nu har jag nått å trösta mig med på "semestern" för e de ju typ semester fast ändå inte ;) Skorna är sjukt snygga och verkligen min stil. Och denna gången är det inte riktigt dom vanliga skejtarskorna jag brukar köpa , men typ vet inte riktigt vad dom kallas men basketkängor kanske? Det ser iallafall inte ut som att jag har världens störtsa fötter i dom. Så ska bara gå in dom lite lätt så jag kan ha dom i USA :D Dom e lite för varma för att ha i Miami men dom blir nog perfekta att ha i New York.


 


Så dom ska bara inpregneras och sen kan man börja använda dom :) Jag e nöjd =)

Va mysigt att bara strosa omkring med älsklingen och kika i affärer :) Fast nästa år får det nog faktiskt bli Göteborg tror jag. Eller Emporia i Malmö eller till Väla :) Borås är inte as roligt som sagt :P


Nu ska jag snart göra degen till pizzan å sen blir det mys i soffan framför en film :) Ska fixa ordning bland alla bilder på datorn oxå.. Såååå skoj!!

Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards