Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 2 december 2013 15:11

Morgondagen blev ingen halv dsg, det blir hel dag, men va fan ska jag ändå hit så kan jag väl lika gärna stanna :) hade ju ändå bara suttit hemma annars ;)
Sitter i massagestolen å äter äpple å längrar hem /: tur det är enda sena dagen denna veckan ;)

Av Alexandra Ekdal - 2 december 2013 11:52

Åååhh hatar å ha tidig rast i kassan! Äta nu e ju rena skämtet >.< så det fick bli kvällsmaten till lunch och lunchen får bli kvällsmat! Suck.. Bara gilla läget!
Lyxlunch?!

Av Alexandra Ekdal - 2 december 2013 10:03

Tjosan! Idag va man liiiite seg, gick upp 9.20 typ >.< men nu ska jag bara klä på mig och borsta tänderna sen e jag klar.
Tror kroppen har börjar slappna av för nu e det bara jobbigt å gå upp! Men räknade ut igår att det bara är 14 jobbdagar kvar i år :D
Sjukt nice ;)
Nu måste jag snart dra, måste köpa nått å äta till ikväll :) puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards