Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 11 december 2013 21:35

Ligger i sängen å kollar på säsongsavslutningen på greys anatomy :O hur ska jag överleva vintern utan greys OCH chicago fire??? Det kommer typ inte gå >.< får väl roa mig med annat ;)
Dagen har gått ganska fort på jobbet idag men det är lite halv jobbigt å sitta i kassan en hel dag .. Det brukar sluta med att alla siffrorna blandar ihop sig ;)
Nu blir det snart sova, har typ haft matkoma hela dagen .. Å sitta å vara trevlig i kassan blir ganska svårt när man gäspar om vartannat ;)

Har ingen kul bild just nu så här e en från igår ;)
God natt sov gott så hörs vi i morgon :) puss

Av Alexandra Ekdal - 11 december 2013 13:21

Sitter å äter julbord med jobbisarna :) super gott å lär rulla fram efter gårdagens å dagens mat :O galet!

Av Alexandra Ekdal - 11 december 2013 10:05

Hej på er. Läget idag? :) här är allt bra, trött bara , snoozade i typ 40 minuter. Sjukt gött :) nu kör vi 4 dagar jobb sen e jag ledig i 5 dagar!!! Så jäkla gött det ska bli.. Räknade ut igår att jag har bara 8 jobbdagar kvar detta året :D då blev jag fan lycklig!
Å det är massa kul som väntar :)
Nu måste jag göra mig helt klar för bobby tog bilen i morse så han ska komma hem å hämta mig strax :)

Btw, igår hade vi massa snö, idag är det ingenting kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards