Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2013 22:02

Nu e det dags att sova! Imorgon börjar sista 6 dagars veckan, eller i mitt fall 5 å en halv dagars vecka ;) gött men har ju så mycket annat å göra nu i veckan så det känns bara bra :)
Sov gott fina ni! Hörs imorgon :)
Puss å kram !

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2013 19:48

Sitter i soffan å e lite smått uttråkad, har verkligen inte gjort någonting idag. Gött samtidigt men då blir man uttråkad på kvällen istället. Å jag tror dessa bilderna får tala för sig själva ;)

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2013 16:15

Ett tag trodde jag att mina orkidéer hade sett slutet av sitt liv. Men så sa min far till mig att jag skulle ge dom ca 1 dl vatten 1 gång i veckan. Och jag säger bara WOW , det funkar verkligen ! Visste att dom inte är så stora och fina än men jag har bara hållt på några veckor. Men dom växer och man ser verkligen skillnad.
Här är en orkidé jag hade tänkt och slänga. Tills pappa sa åt mig hur jag skulle göra.

Så nu ska jag fota den (om jag kommer ihåg) varje vecka eller varannan så får vi se hur detta slutar :)

 

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2013 13:00

Hej hallo. Dessa kläderna köpte jag när vi va uppe i Kållered i måndags, kom på igår att jag har glömt lägga upp bilder på det, och det är ju lite dumt ;) För det är sjukt snygga tröjor måste jag ju säga =) Det passar min smak iallafall och det är ju huvudsaken , right? =)

       


Detta kommer så klart packas ner när resväskan till USA ska packas :D Det är ju liksom kallt i New York när vi ska dit, men varmt i Miami ;) Så det kommer ju bli lite knepigt när man ska packa solskyddsfaktor och mössa :) Lite rolig kombo måste jag ju säga :P

Tänkte jag skulle lägga upp våran reseplan här nån dag när jag orkar :) Det är ju som sagt mycket som ska hinnas med på 13 dagar ;) Men det ska gå =D Vi har världens plan, om inte annat är allt redan bokat och klar :)


Puss och kram på er !

Av Alexandra Ekdal - 1 december 2013 12:36

Kändes ju som att man kunde ha vaknat upp på ett bättre sätt än att läsa om att den snygga skådespelaren från Fast and the furious stjärnan har dött i en bilkrasch :( hur fan ska dom kunna fortsätta med filmen nu som ska ha premiär nästa år?? Efter 7 hoppas jag verkligen inte att dom gör fler för då tänker jag inte kolla :/ han har ändå en viktig huvudroll så nä! Glöm det!

Inget man kan göra åt. Själv vaknade jag för 15 minuter sen å trodde att det va ett skämt men icke då. Så istället för att ligga kvar tyckte jag faktiskt att det va dag så gå upp ;) tro det eller ej ;)

Ovido - Quiz & Flashcards