Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 14 december 2013 22:05

Det är fan den stora frågan.. Varför i HELA friden utsätter man sig för att kolla på filmer som handlar om ormar när det är ens största fobi? Vi ligger å kollar på Anacondas the hunt for the blood orchid. Å jag som sagt hatar ormar och så kollar jag på denna frivilligt..
Å så dum man kan vara!!!

Av Alexandra Ekdal - 14 december 2013 19:22

Det är få saker som kan få mig på riktigt bra humör. Men en av dom sakerna är när jag får träffa min älskade vänner :) Nu i vuxna livet så hinns det inte med som det gjorde när man gick i skolan.. Nu har man både lägenhet och fast jobb och det är typ 2 heltidsjobb i sig.

Men i tisdags va mina underbara vänner här och vi käkade middag och efterrätt och hade så roligt som vi alltid har :) Jag låter bilderna tala för sig själva :)

Tack tjejor för åter en as rolig kväll :)


                                   

Av Alexandra Ekdal - 14 december 2013 13:17

Asså vilka människor.. Satt i kassan och hade en kund på ca 19-20 år med en stor snusprilla under läppen. Å skulle betala ca 1700 å kläclker ur sig:
"Fy fan va dyr du är"

Man kan säga att jag tappade hakan ...
Nä nu back to bussines..

Av Alexandra Ekdal - 14 december 2013 06:58

Sista dagen denna veckan! Och för typ en vecka framåt ;) 5 lediga dagar efter det här tackar man inte nej till!!
Nu ska jag börja. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards