Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 22 december 2013 22:36

Nu ligger jag i sängen efter att ha hållt igång hela kvällen!
När jag kom hem såg jag att lampan har kommit upp i hallen. Granen va inne, disken va diskad, finaste lagade mat och lyssnade på julmusik, det är ju så man nästan blev kär igen! :)
Så nu har jag klätt granen, hållt på å plockat undan kvällen, jag har gjort klart bobbys och mammas julklappar. Så nu är det bara wilmas kvar :)
Så det är skönt å ligga i sängen :)
I morgon e det sovmorgon, städa lägenheten, ha lite alex tid = ansiktsmask, fixa naglarna duscha m.m Sen är det mys kväll med bingolottos uppsittarkväll med glögg och lite annat gott :)
Nu ska vi kolla på What happens in Vegas :)
Dagens kommentar kommer imorgon! Har inte hunnit tänka på det ikväll :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 22 december 2013 16:27

Eller man kanske ska säga dumma fråga istället. Och det hände inte idag utan igår, men iallafall..
En tjej kommer fram å börjar rycka i mina kläder jag har städat undan som har hängt på fel plats. Så hon börjar bläddra i kläderna och rycka å slita och sen ställer sig och frågar med en fruktansvärt tycken ton :
" är det rea på det här eller?"
Öööh nää tror inte det du!

Varför får man ens för sig å fråga det liksom?
Nu måste jag tillbaka till jobbet , men kika in senare, kommer en dagens kommentar/fråga från idag ;)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 22 december 2013 08:12

Nej jag är inte uppe såhär tidigt för att jag vill, utan måste.. Sista jobbdagen innan jul ;) och jag ska vara i babykorgarna så tiden kommer gå fort :))
Sitter hemma å äter frukost nu..

Julskinka macka med senap :D dock e inte skinkan alls så vidare salt som vi vill ha den :/ men det är gott iallafall :) men hemmagjord skinka är helt klart bäst!! Jag har ätit hemmagjord skinka till jag flyttade hemifrån då började vi köpa, men man ska nog överväga å göra själv nästa år ;)

Nu får jag nog skynda mig :) puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards