Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2013 22:23

Snygg resväska eller vad??? Vill haaa!!!


Sen vill vi ha kosta boda serien Mine! Av följande:
1 x dessertskål på fot (coupe)
3 x assietter
Allt i valfri färg ;)
Eller helt enkelt presentkort på cervera :D

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2013 21:17

Äntligen hemma. Så snygg i håret och plånboken gråter ;) men det blev inte så jäkla dyrt som jag trodde , med frisörnotan blev man 4300 kr fattigare ;) visst det blev inte billigt men jag har liksom handlat typ allt inför jul så att allt sånt e ju typ klart :)
Bara julklapp till pappa å mamma/mikael kvar typ :)

Men jag vet vad jag ska köpa så det är lugnt ;)

Ska uppdatera min önskelista snart med, kommit på lite mer jag önskar mig eller vi ;) önskar oss kanske man ska säga ;)

Det blir en del :O

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2013 13:12

Är man inte snygg får man se till å bli det ;) right? Sitter just nu hos frisören å har massa folie i håret. Tror det blir snyggt, underhåret blir nån nyans mörkare och sen blir det slingor i 2 olika färger i resten av håret..
Tror det blir niiiice ;)
Började plocka ihop massa grejer som ska handlas å får redan panik över hur mycket det faktiskt är x[ jaja det löser sig :))

Hörs väl senare med lite snygga resultatbilder ;)

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2013 09:56

Allt har gått toppen! Ligger nu i sängen igen och kollar på greys anatomy och idag är det de avsnittet som är som en musikal å jag kan inte ens hålla tårarna borta!
Älskar detta avsnittet!

Av Alexandra Ekdal - 4 december 2013 08:11

Onsdag morgon och jag e ledig och vaken .. Men dagen e helt fullbokad så det är väl bara å gilla läget :) jag har ju själv bokat in allting..
Så nu ska jag snart åka till Svenljunga och sen hem å vila å äta en snabbis innan jag ska dra ner till Ullared för å klippa å färga håret :D sen blir det massa shopping på det :)

Den utväxten är inte å leka med! Hahah ;)

Ovido - Quiz & Flashcards