Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2013 22:16

Ligger i sängen å kollar på I spit on your grave 2 . Den e brutal och sjuk . Men jag tycker 1 är värre än så länge faktiskt! Men filmen är inte slut än ;)

Slog in alla julklappar innan :) blev en massor! Så jag hoppas ju alla barn har varit snälla annars blir det mycket juklappar å ge bort !

Av Alexandra Ekdal - 7 december 2013 17:18

Hej i kylan :) hur mår ni denna lördag kväll? Är det förfest på g eller mys hemma i soffan och god mat som står på schemat? :)
Här hemma är det myskväll och god mat, första Harry Potter filmen och slå in julklappar :D eller börja.. Här är en MASSA julklappar att slå in så jag tänkte börja i allafall :)

Dagen har varit både bra och dålig idag :/ va inte på bästa humöret imorgon, sen fick jag i mig lite frukost och blev sen jättepigg :D men det dalar lite emellan åt .. Men jag känner att energi och att orka bry sig och engagera sig är alldeles för jobbigt just nu. Så just nu känns det som att man går på autopilot och gör bara det man ska göra å ingenting mer >.< men nu e jag ledig både måndag och tisdag och jag kommer inte ens ihåg sist jag va ledig 2 vardagar i rad.. Tror faktiskt det va typ semestern .. Nu ska jag dra fram julklapparna :))

Puss och kram

En orkidé som växer så det knakar..

Ovido - Quiz & Flashcards