Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 13 december 2013 21:19

Jag va tvungen å plocka i ordning i köket, sg ju ut som hej kom och hjälp mig, men nu ser det ut som ett kök igen ;) disken får dock vänta tills imorgon. För det orkar jag inte med nu. Nu blir det sängen och Harry potter å sen sova :)
God natt på er :)

Detta är efter så ni kan ju tänka er hur det har sett ut :O

Av Alexandra Ekdal - 13 december 2013 19:45

God kväll på er alla :) har ni haft en fredag med massa otur eller som mig, haft en helt vanlig dag? :) kan inte påstå att jag har haft otur idag iallafall :)

Dagen på jobbet gick ganska fort. Butiken hela dagen å när det är lagom med folk så är det kul å vara i butiken :) sen gick jag hem vid halv 4 oxå, det är ju aldrig fel ;)
Så skyndade mig hem , å så åkte vi till Svenljunga och har simmat en timme sen bada bastu, bada bubbelpool å sen slappa lite i den varma bassängen :)
Avslutade dagen kanske inte på de bästa sättet , men en halv kebabrulle satt som en smäk! Brukar alltid få i mig en hel men fick bara i mig en halv. Å det gör inte mig nått ^^,

Så nu ska vi till getås en sväng sen ska vi hem å slappa :)
Imorgon måste jag diska å fixa hemma. Ser ut som hej kom å hjälp mig ;)
Nån frivillig diskare? ;)

Puss
Årets julklapp:

Ovido - Quiz & Flashcards