Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 6 december 2013 20:31

Kära vinter!
Alla vet att det är december och du och snön komma skall, men snälla håll dig borta från vägarna!!!!
Mvh Alexandra

Seriöst det va nog det värsta jag har varit med om. När jag åkte hem från jobbet så var det inte snöiga vägar, det var ISGATOR! Spåriga, hala och ett helvete att köra på! Usch och fy!

Här hemma är mellan 5-10 cm snö! Har vi tur håller det till jul vilket jag inte tror för det ska bli plus i nästa vecka igen!

Ligger nu i sängen mätt och trött med lite huvudvärk och kollar på Ondskan.. Den e hemsk men väldigt bra. Nu e det 2 jobb dagar kvar sen är jag ledig i 2 dagar så kör vi en 4 dagars vecka till sen lugnar det sig rejält :)

Ha en bra fredagkväll :)
Puss och kram

Av Alexandra Ekdal - 6 december 2013 12:17

Jaha fredag igen å stormen verkar avta mer och mer :) skönt det efter denna natten. Galet va det har blåst! Vaknade 00.10 å trodde hela lägenheten skulle rasa ihop :| det är mysigt men ändå så otrevligt. Men det blev en mys morgon med 2 trötta barn. Wilma e desto piggare än Kevin ;) men igen av dom ville gå upp å det förstår jag ! Ville inte jag heller.
Så upp å göra iordning dom å sen lämna vovvis hos snälla grannen sen bege sig till jobbet . Fick lite panik när jag åter igen upptäckte att spolarvätskan va slut och min ruta va super smutsig :O så det blev ju till å stanna i rolfstorp å fylla på..

Och nu e man på jobbet å tittar ut genom fönstret å där ligger det massa snö! Vill inte ens veta hur det faktiskt ser ut hemma >.<' det är nog rätt mycket mer än här har jag en känsla av!

Nu ska jag strax dra. Fortsätta sortera vagnar! Gaah tar aldrig slut!!

Talk to you later! Puss
Morgon mys <3

Ovido - Quiz & Flashcards