Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2013 17:43

Några pepparkakor blev det.. Men det märks ju att mamma har fått göra allt tråkigt = kavla ut degen och flytta dom färdig utstansade pepparkakorna från bordet till plåten.. För våran första plåt blev typ alla skeva och brända..

Sen blev dom bara bättre å bättre..
Så gjorde vi 2 stora oxå , så här blev det:

Vi är nöjda ;)

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2013 13:25

Lite lätt matkoma nu.. Det blev en snabb tur på stan. Så nu är jag så gott som klar. Det är Bobby kvar, den svåraste av alla. Men jag tror jag vet vad det blir ;) så det blir nog bra :)

Dagens frukost/lunch blev en baguett från blå dörren. Och nu är jag assss mätt! Har lovat lilla fia lotta å baka några pepparkakor ;) vet hur fort hon tröttnar!
Det som e negativt med blå dörren e att dom lägger på en hel lök, en halv paprika, en burk majs, en tomat typ.. Får ju slänge alldeles för mycket..

Mätt blir man iallafall.. Nu ska jag vila innan det blir pepparkakor ;)

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2013 10:45

Vi ligger fortfarande i soffan å latar oss ;) helt underbart å ha en lika trött hund som man själv är ;)

Ska snart göra mig i ordning å åka till stan!

Av Alexandra Ekdal - 18 december 2013 08:12

God morgon på er. Ja vilken norgon. Lekt mamma idag igen. Och som ni vet är jag ingen morgon människa. Men jag kom upp och fick väckt dom
Små i tid och nu är dom i skolan.. Jaf har placerat mig i soffan och tänker ligga här till jag orkar röra mig. Jag å vovven va precis ute :) så nu kan jag slappa en bra stund innan jag måste göra mig i ordning och åka till stan å köpa färdigt alla julklappar :)

Hoppas allting är öppet bara ;) men de tror jag .. Tror mammas kan bli riktigt bra! Dock tar den längst tid ! Men den kan bli riktigt bra!

Nu ska jag fortsätta slappa ;)
Puss från trötta mig och en trött vovve..

Ovido - Quiz & Flashcards