Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Alexandra Ekdal - 23 december 2013 20:18

På jobbet har vi en stor vit tomte som sitter å vinkar pch har låtit jävel i snart 2 månader. Och igår kom en kvinna i 40-50 års åldern och fråga:
- Är tomten till salu?
- Nja, det är den väl inte sa jag.
- men allt är ju till salu för rätt pris.
- Ja, men men hon som har hand om det är inte här idag och jag tror inte att den e till salu.
- nähä..

Varför sa jag inte bara att den kostar 20.000 och behållt 15 själv och gett företaget 5 ;)

Jaja man får höra det mesta..
Nu ska jag fortsätta kolla på bingolotto :) puss :)

Av Alexandra Ekdal - 23 december 2013 13:49

Nu är julklapparna färdiga nu ska det bara torka .. Så nu får man väl städa undan allt stök å börja göra klart här så man kan hoppa in i duschen sen :)
Hoppas min sambo kommer hem snart så han kan hjälpa till ;)

Det värsta är nog att jag inte orkar göra nått egentligen. Vill bara gå å lägga mig å dra täcket över huvudet.. Sjukt tråkigt.
Jaja nu tänker vi positivt :)
Puss på er från julstöket!

Av Alexandra Ekdal - 23 december 2013 10:43

Hej på er :) imorgon är det julafton , och julkänslorna ligger typ i botten.. Trots att granen glittrar och är jättefin och skinkan står i kylen.. Men här e plusgrader och gräset är typ grönare än på sommaren. Men men :) man är inte 10 och bara bryr sig om julklappar ;) tror det blir bättre den dagen man har barn faktiskt.

Nu ska jag snart gå upp och äta frukost. Om inte sambon kommer snart och oxå vill ha frukost :) ska plocka undan och städa av här idag. Sen fixa wilmas julklapp och ja bara mysa runt :)

Behöver ju inte stressa liksom ;)

Och snart är det bara 2 månader kvar tills vi åker :D awweeii längtar som satan!

Ovido - Quiz & Flashcards