Alexandra Ekdal

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 21 juli 2011 15:39

Sitter i massagestolarna och försöker skriva.. Här e huuuuuuuur mycket folk som helst... Längtar tills man får gå hem.. Lär bli sjukt sent iaf :( hinner inte skriva mer nu.. Hörs i kväll.. Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 21 juli 2011 09:56

Nu har man vaknat och ätit frukost och gjort sig i ordning..

Snart dags att åka till jobbet.. Men det är ju inte så jättefint väder idag så det gör inget ;)
Längtar fortfarande sjukt mycket efter helgen.. Det kommer bli såååååå fint här hemma :)

Längtar som en tok :)

Dags att fixa det sista nu innan man ska åka..
Hörs i kväll.. Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 20 juli 2011 23:34

Tackar Stefan, Sofie, Fia och Junior för en mycket trevlig kväll med sjukt mycket skratt, så nu lever man väl snart en hel evighet ;)

Alltid trevligt att bara sitta och tjöta, och dricka, fast jag va ju nykter för jag har inte det som alla andra har, va e det dom kallar det??

Hmm.. Just det SEMESTER :O

Vet dock inte va det betyder ;) Så det blir la bra ändå :P


Tog massa "fina" kort i kväll, som kommer upp i morgon.. För som sagt, jag ska ju jobba i morgon..

Så god natt på er och sov så gott!!!


Puss och Kram ses på stan <3

Av Alexandra Ekdal - 20 juli 2011 13:08

Fixat lite på bloggen nu =)
En ny header fick det bli, det är inte så lätt att göra nått än att byta header och färg ;) Så det fick bli en ny header..


Och Btw... jag har grejat som bara den med Attans Racings hemsida så nu tycker jag att ni ska ta er in där och ta en kik och lämna en rad i gästboken =)

http://www.attansracing.se  Gå nu in och kolla ;)

Av Alexandra Ekdal - 20 juli 2011 10:50

Idag är det fint väder, eller hyfsat..

Vaknade i morse och va sjukt kissnödig, ville verkligen inte gå upp.. Meeeen hade inte så mycket val.. Sen gick jag och la mig igen.. Så mysmorgon i sängen.. Gick upp vid 10 och gjorde mig i ordning. Käkade världens onyttigaste frukost, och när jag väl värmde den så kom jag på att jag skulle ju kunnat ha det till lunch i morgon, men så jävla långt tänkte jag inte..


I kväll ska vi grilla hos Stefan och Sofie, men först måste jag ner till Ullared och handla..


Just nu sitter jag och kollar på One Tree Hill innan jag ska dra mig neråt ullared.. Jenny (bebisen i O.T.H) Är sååååå grymt sööt :)


Pusshaj

Av Alexandra Ekdal - 19 juli 2011 20:16

Min kropp är som överkokt spagetti.. Helt totalt slut e jag..

Tränade igår, träningsvärken kom vid middag som allra mest.. Sen så har jag stressat halv ihjäl mig på jobbet.. Efter som en av oss framkörare blev  sjuk idag så vi va bara 2 stycken på morgonen.. Vilket har hållt i sig hela dagen.. Men dagen gick fort och det är alltid skönt..


Efter jobbet gick jag ner och träna.. Kondition och styrka...
Sen gick jag in och handlade lite på Ica., sen ringde Linda och fråga om vi skulle ta en promenix. Och det gjorde vi så hon kom hem till mig så vi tog en promenad på ca 35-40 minuter..

Och detta såg vi och blev "facinerade" av:

  

2 varbergare e ute och går xD

Linda fick för sig att hon skulle bada i sjön. Men hon doppade foten och tyckte det va en äcklig sjö vi hade här. Så hon banga ;) Men jag klandrar inte henne ;) Såg ut som nått har legat och rostat där så vattnet ser ut som rostvatten..


Men nu ska jag försöka ta mig till duschem..

Pusshaj <3

Av Alexandra Ekdal - 18 juli 2011 20:52

Så sjukt sugen på att göra en tatuering till.. Det är 2 ½ år sen jag gjorde min första =)

Så här ser den ut =)


 


Men jag vet inte riktigt va jag ska göra bara.. Har lite planer, men då måste jag hitta en tatuerare som e GRYM på att rita ;)

Men vi får se.. Blir la till vinter, eller tidiga våren.. Vill vill vill...


Men nu sitter jag och kollar på Criminal Minds och har ätit pannacottan som blev över sen i fredags =)

Gott men nu e jag på gränsen till kräkmätt igen..
Så ska kolla färdig på Criminal Minds och sen blir det sängen.. Börjar 6 i morgon med...


Så god natt gott folk.. Sov så gott..
Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 18 juli 2011 19:12

Lite mys måndag så här på semestern, eller Bobbys semester iaf =)

Ska grilla, så det blir grillat, pommes och beasås =) Ska skära ner lite gurka oxå =)


Idag har jag jobbat mellan 6-15 asssss gött måste jag ju säga.. Haft sjukt skoj på jobbet idag ;) Varför tänker jag inte säga för det är elakt :) Men som man brukar säga, ett gott skratt förlänger livet, så nu lever jag förhoppningsvis några år till ;)

 Sen gick jag och Ellen ner och träna så vi nästan dog.. Bara nästan, det va nog mer Ellen som nästan dog och inte jag ;) Hahah =D  Gött vare iaf..

Ska träna i morgon med =)
Så har jag tränat tillräckligt för denna veckan =)

I helgen ska vi fara till IKEA :D:D:D:D Åhhhhhh jag bara längtar =D Va länge sen man kände att det för en gångs skull ska bli kul att spendera massa pengar :D

Vet precis va jag ska ha ;) Det är det som är ännnnnnu bättre =) Meeeen, det betyder inte att vi bara ska in en snabb vända, för man vet aldrig va man kan hitta för kul på IKEA ;) Kan bli faaaaaaaaaarligt ;)


Men nu ska jag gå och fixa lite käk =)
Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards