Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 5 juli 2011 21:22

Nu e vi hemma igen efter att ha varit en sväng hos Stefan och Sofie. tjötat lite skit och så satt vi och kollade på supersize vs superskinny..


Jag förstår varför det ser ut som det gör, men varför inte tänka ett steg längre ? Tänka på dom man har omkring sig?
Visst dom har varit med om dåliga förhållande och grejer, och börjar tröst äta, men sen gifter dom om sig och är lyckliga men lik förbannat ska dom tröst äta.. Ne jag köper inte det. Vakna upp innan det är försent!

Äta köpemat är okej någongång i månaden 2-3 gånger tycker jag, speciellt när det är massa friterat..

Jag sitter i soffan och tycker jag e alldeles förstor, men när jag ser sånt på tv och i verkligheten, då känner jag mig inte alls lika stor. Men när jag ser på tv vad dom äter, det får mig att må illa. Spyfärdig blir jag.

Förlåt om någon tar åt sig det är inte meningen. Men om ni inte gör det för er själva, gör det för dom som älskar er!! Som vill ha er kvar på jorden, denna världen blir bara värre och värre, mer snabbmat och mindre hemlagat..


Nu ska jag inte sitta och predika för jag e inte världsbäst på sånt heller. Men jag försöker åtmindstonde.. Förr va det 10 ggr värre, speciellt när jag fick körkort och hade jobb..


Nu ska jag kolla färdigt på den värdelösa "40 year old virgin" xD Den e fan kass ;)

Puss och God natt <3

Av Alexandra Ekdal - 5 juli 2011 17:15

Nu har jag kollat på 9-10 avsnitt av One Tree Hill ;) Så nu får det nog räcka för idag..


Sitter och funderar på om jag ska beställa grejerna från CDON.. Sjukt sugen =) Och lite nya serier i hyllan skadar ju aldrig ;)

Isf blir det Gossip Girl säs 1-3, Skilda världar del 1, One Tree Hill säs. 7 ;) Och eventuellt Trassel, A Walk to remember.. Och boken

Utsökt pizza: Traditionella och moderna recept till perfekta pizzor.. Men ver itne riktigt.. MEn det blir nog det :)


Nu blir det lite mat ;)

Av Alexandra Ekdal - 5 juli 2011 13:04

Jag håller på att bli GALEN...... Jävla bajs hemsida, gå och DÖ för helvete......... Någon smart människa som vet hur det funkar????????????????

Jag har fått dit menyn, ska ändra på sidorna, jag ändrar så som jag vill ha det och går in på hemsidan på internet och det är samma sak som innan ajg ändrar det, och när jag går in för att kolla så att det är sparat ja då är det så som jag gjorde det :O SKJUT MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Alexandra Ekdal - 5 juli 2011 11:36

Idag blir det One Tree Hill och fixa med attansracing.se hela dagen =)

Eller så gott som.. Håller på att tvättar oxå.. Så duktig är jag =)


Har liiiite träningsvärk i armarna efter träningen igår men det är itne så farligt att jag inte kan röra mig ;) Hehe..



Ovido - Quiz & Flashcards