Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2011 22:04

& dunder, magiska under?

Hmm ne, tror inte det faktiskt.. Men här blixtrar och åskar och regnar lite till på det..

Strömen gick innan oxå, och är så länge så vågar jag inte sätta i datan, för den skulle jag vilja ha kvar ett tag till..

Sitter och kikar runt lite på panduro, det är ju min nya hobby, för i år iaf =) Hoppas snart jag kan sätta i datan igen för det börjar bli liiiite så tråkigt att sitta här när det är typ tyst xD


Men kommer ni ihåg att jag skulle visa er hur syrrans student paket blev? För er som inte har läst det så har jag lovat att jag ska ta kort på hennes så kallade "Student collage" som jag har gjort.. Och här kommer lite bilder. Men efter studentent bilderna från henne och hennes baldejts bilder så kommer det lite bilder på mitt eget "rese collage" Här kommer dt =)
kanske slänger upp ett inlägg från mobilen sen för snart dör min data.. Men här kommer bilderna.


Men jag säger ändå god natt nu.. Så natt natt på er och sov så gott :)

                                               

Måste säga att jag e grymt nöjd :D

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2011 14:28

Jag e sjukt uttråkad nu.. Borde gå och slänga skärpet, meeeeeen det är ju inte kul :S


Vi har hade lite städmani innan vi åkte ut till Getås en sväng och hälsade på Bobbys föräldrar..

Så nu har alla mina boxar flyttat in i skåpet, och alla boxarna är ju inte hemma än ;) Några ligger i Varberg =D Dom nyaste inköpen ^^,

Gossip Girl 1-3 och Skilda Världar säs 1 =D


Vi ska snart åka ner till Ullared och handla lite. Idag blir det latemans mat, pommes och grillad kyckling. Och bea-sås till mig ;)


Ska nog ta och göra ett kort till min lillebror sen =) se om man lyckas :) han fyller ju 9 år på onsdag så ska ner och hälsa på dom =)) Saknar mina små troll.. Har inte träffat dom på JÄTTElänge..
Ska slå in paket till han oxå :D Men tyvärr kan jag inte säga va det är för mamma läser förmodligen min blogg ; ) Så det skulle vara lite för reskabelt ;) Fast hon vet nog de mesta :P Men inte allt =D Haha :)

Ska dra och göra nått? Hmm ja.: Tja så länge :)


Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2011 10:15

God morgon bloggen =)
Nu har jag varit vaken i ca en timme fast legat i sängen tills nu ungefär ;) Gött som fan..
Mår sååå mycket bättre idag. Synd att man redan har ställt in "dejten" med Carro ikväll bara :/ Så nu vet jag inte riktigt va dagen kommer att erbjuda.. Känner inte direkt för att bara ligga i soffan och göra ingenting.. Visst här finns la massa att göra i lägenheten, men det är ju inte speciellt roligt :/
Så vi får la se vad som händer..


Hej så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards