Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 27 juli 2011 21:52

Tur att man inte hann skriva allt för mycket.. Jävla internet..


Men för övrigt har min dag varit bra och full smockad..

Jobbade först 6-15, hade mest att göra på morgonen, sen tyckte inte jag det va så mycket att göra. Iofs så har det ju varit rätt så fint väder idag med :) Och det va ju ett tag sen det va hyfsat väder.

När man väl slutade så va det fort hem och byta om och fräscha till sig. För vi skulle vara hos Fia 4 och innan dess skulle vi hämta Sofie med, som iofs är på vägen dit, men ändå..

När vi va hos Fia så bar det av till storstaden Borås för bio =)

Harry Potter och dödsrelikerna del 2..


Jag tyckte den va helt okej :) Helt klart sevärd. Det fanns till och med ögonblick då ögonen tårade sig.. Från skillnad till del 1 så hände det grymt mycket mer än va det gör i del 1.. 1:a tyckte jag va tråkig, det hände inte så över drivet mycket om man jämför med 2an..
Så tvåan får 4½   av 5 :)

Hoppas alla har haft en toppen dag :)
Nu ska jag snart sova. Ska jobba i morgon med. Skulle varit ledig, men Lullis ville vara ledig så jag jobbar åt henne ;)

Natti natti alla glada :)
Puss & Kram 

Ovido - Quiz & Flashcards