Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 15 juli 2011 22:17

Trevlig kväll med lite go dricka och god mat med gott sällskap :) Och massa bra musik =)

Och avslutar en toppen bra dag med One Tree Hill...

Skulle ju lagt in receptet, men jag orkar fan inte det.. Tar det i morgon.. För jag e sjukt trött och kollar som sagt på One Tree Hill =)

Så puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 15 juli 2011 17:38

Hej bloggen..
Jag har egentligen allting annat än tid att sitta här men jag e så jävla trött så jag orkar inte göra nått.. Men måste börja fixa maten så den e klar tills Ellen kommer =) Alltid trevligt med lite sällskap =)

Älsklingen är i Vimmerby och "slarvar" ;)
Helt sjukt va det va svårt att sova själv i går :( Somnade nog inte innan 12 ungefär.. Inte alls okej, hoppas det blir lättare att somna inatt.. I morgon ska jag ner till Varberg sen snabb vända och kolla på OnOff om dom har någon skrivare som jag kan tänka mig att ha.. Frågan är bara vart fan jag ska ställa den xD
För jag vill verkligen ha en skrivare, och behöver det oxå..


Men nu måste jag dra.. Slänger in ett inlägg senare =) Ska göra tacogratäng nu =) Receptet kommer sen =)
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards