Alexandra Ekdal

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 24 juli 2011 22:14

Nu e jag helt slut..

Kom hem från Sofie vid halv 10 ca.. Efter att ha kollar på H.P del 1 av 2 =)

Mycket trevligt..

Så nu e vi laddade för att se del 2 på onsdag :)
Jag lovade att lägga ut bilder från i onsdags, men jag lägger bara ut dom "mänskliga" bilderna ;)


Jonna :)


 


Eveline, tycker det är gott med kinapuffar :)


              Lite kvällsmys (*host* efter ett x antal groggar dock ;)

Men det va en trevlig kväll :)

Sofie fick för sig att ställa sig och steka svamp sisådär klockan 10 på kvällen xD Hahaha =)


Ne nu e det dags att göra sig klar för sängen. Jobb i morgon och sen på tisdag blir det en SERIÖS storstädning =)

God natt på er alla läsare.
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 juli 2011 18:36

Nu har jag haft en paus på 2 ½ timme, eller paus och paus, jag kan inte göra mer just nu.. Har varit och ätit hos Bobbys föräldrar. Karreskivor i ugn och klyftpotatis, sjukt gott =)
Och snsart ska jag åka till Sofie och kolla på näst sista Harry Potter filmen.


Och jag håller tummarna för att Bobbys föräldrar orkar åka hit och sätta fast bokhyllan så jag kan sätta upp böckerna sen iaf..


Rensat garderoberna oxå.. Har 2 klänningar jag ska göra mig av med, synd att slänga dom bara så tänker göra ett försök till att sälja dom.. Men det tar vi sen när jag kommer hem igen..


Hörs sen =) Pusshaj

Av Alexandra Ekdal - 24 juli 2011 13:54

Blir så arg, mest på mig själv, att man aldrig har rätt grejer hemma till att fixa saker..

Kan inte ställa in någonting i bokhyllan innan den sitter fast i väggen och vi har som sagt, varken kunskapen egentligen, eller de rätta verktygen till att fixa det :( Så jag kan inte göra allt jag vill idag lik förbannat.. Men det SKA vara klart innan tisdag då jag ska fixa allt.. Så idag blir det bara till att dammsuga av det värsta.. Plocka ut allt som vi inte ska ha här inne till förrådet, tvätta och lite små fix.

Åhhh... jag vill, jag vill, jag vill...


Sen ska persienerna upp oxå..

Och det är bara 2 veckor kvar på Bobbys semester, och sen lär det fan inte hända mycket när båda jobbar igen.. Plus att halva sista veckan kommer vi spendera i tomelilla :(

Sååå mycket att göra såååå lite tid :(


Nu ska jag dammsuga..

Puss

Av Alexandra Ekdal - 24 juli 2011 11:05

Hej bloggen..

Idag är det fullt ös medvetslös som gäller ;) Nej jag ska inte festa, här ska röjas.. Här ska städas av bara tusan idag. Sen ska vi äta middag hos Bobbys föräldrar och sen ska jag till Sofie och kolla på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 =)


Men först ska jag röja bort allt skräp som ska slängas, Bobby ska bygga ihop den sista hyllan. Sen ska jag damma, dammsuga och tvätta golvet. Röja i garderoberna och tvätta..
Så det är så här min dag kommer se ut =)


Tittar la hit när jag tycker det är pest och pina att städa ;)

Puss så länge =)

Av Alexandra Ekdal - 23 juli 2011 22:16

Nu tar vi en natt paus från allt byggande.. Men gud va bra det blir =) Hel nöjd =)
Jag och Bobbby har så grymt bra smak, om inte annat ganska lika smak faktiskt :)
Meeen, än är inte allt klart.. Utan det kommer bilder i morgon på allt nytt ;) Även bildern från i onsdags, då jag har insett att dom verkligen behöver redigeras en del ;)


Som sagt, annars har jag spenderat hela dagen i Kållered. Fick köpt ett par foppisar, bild på dom kommer oxå i morgon =)


Men här kommer en bild på sovrummet ;)

 

Förlåt för den obäddade sängen, men visst blev det bra? ;)

Nu ska jag kolla färdigt på filmen. Och sen sova=)

Av Alexandra Ekdal - 22 juli 2011 21:54

Massa avsnitt det har blivit av O.T.H nu i kväll ;)

Är iofs rätt trött nu, så jag hade velat sova, men jag har lovat älsklingen att kolla på True Grit med honom =) Så jag får offra mig ;) vet inte ens va den handlar om, men det ger väl sig ;)

Men jag tror jag faktiskt stänger av nu.. Och lägger mig i soffan och gör det jag har gjort bäst i kväll ;) Slappa ;)
Hörs i morgon =) ska försöka hinna slänga in ett inlägg i morgon innan vi drar till IKEA =)
Om inte annat kommer ett inlägg i morgon kväll när alla möbler sitter ihop ;) Just det, kommer bilder från i onsdags med.. ;)

Talk to you tomorrow =)
Kiss and Hugs <3

Av Alexandra Ekdal - 22 juli 2011 19:52

Då har man kollat klart på säsong 2 av One Tree Hill =)

Och nu har jag börjat på säsong 3 ;) Bara 5 säsonger kvar, moahaha..

Den där jävla Dan Scott dör tamejfan inte av någonting :O Hatar han mest i hela serien, det är han som gör att jag vill slå sönder tvn varje gång hans fula, äckliga jävla tryne kommer upp på tvn..

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhhhh...

Han e så fruktansvärt dum i huvudet så han borde fan inte finnas.. men men, det ska alltid finnas en bad-guy i alla serier..


Dags att glo vidare =D

IKEA i morgon.. Wiiiiiiiihuuuuuuuu =D

Av Alexandra Ekdal - 22 juli 2011 17:51

Såååå gött. Ledig i 2 hela dagar nu =) Som förmodligen kommer gå fortare än någonsin??
Började ledigheten med att sluta ca 50 minuter tidigare ;) Sen handla lite kvällsmat, idag blir det kyckling, klyftpotatis och pepparsås, fast det kanske blir bea sås för mig, tycker det är lite goare..
Sen när jag kom hem, fick jag göra mig att städa av lite snabbt..

Och maten står i ugnen, och one tree hill är igång, lika så tvättmaskinen, fast det är nog dags att tömma den och slänga in en ny maskin..
Uppdaterar er om hur latemans maten blev ;)
Puss å kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards