Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2011 20:47

Fy fan vad jag bara vill packa resväskan och dra iväg någonstans, Grekland, Cypern, Turkiet eller varför inte Hawaii??

Meeeeen, det finns tyvärr inga pengar till det.. Hade gärna velat åka till USA med, och England, Italien..


Får la drömma i nått år till.. För nästa år SKA jag utomlands, och det är ingen tvekan om saken.. Det kan jag lova =) Fast e sjukt sugen på en Weekend i höst.. Får la se om det blir nått med det.. Men jag vill, vill, vill, vill, vill..


Nu ska jag kolla färdigt filmen, som btw är sjukt kul =D Rekomenderas starkt!!


Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2011 19:14

Sitter och kollar på min nya film, Just Go With It - Min låtsas fru..

Den verkar as bra =D

Är as mätt oxå.. Blev grillad kyckling, potatisgratäng, tomtasallad och ost&bacon korv :) och pepparsås så klart =)
Så nu ska jag kolla på den och sen får vi se vad som händer =)

Puss så länge :)

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2011 15:37

Så då var man hemma igen, blev lite grejer idag med xD Men egentligen bara nödvändiga grejer, skulle haft kol bara men blev 2 bhar, lite scrapbooking, kol, och lite annat =) en film oxå, Just Go With It, någon som har sett den?? E den bra?


Nu har jag ätit en sen lunch, och senare ska vi grilla, så jag ska snart fixa lite tillbehör för idag blir det grillat igen =) med potatisgratäng och kyckling för modligen, om den någonsin tinar..


Så får vi väl se, sen blir det en kväll i soffan ;) Jobba i morgon med ^^,


Men nu ska jag dra mig igen =) puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2011 09:48

HAhahah, det tog inte så lång tid innan jag va tillbaka här ;) Hehe

Ne men måste bara säga detta =)
Jag har letat som en tok efter Rädda Willy filmerna, jag tycker dom e sååå bra, okej inte till att överdriva, men dom e bra. Och nu hittade jag dom på CDON..

Ska beställa lite därifrån, men tror dock inte det blir dom filmerna nu.. Blev bara så chokad när jag såg dom :)

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2011 09:11

Hej bloggen =)
Som ni kanske har märkt så har jag inte hunnit sitta här och blogga =) Men helgen har varit toppen bra =)
I fredags va det ju folkrace på Anneberg =) Plus att jag passade dom små en stund =)

Tävlingen flöt på sjukt bra, snabba bogseringar och allt annat gick toppen bra måste jag ju säga..

Det började bra för Attans racing med. Där Anders, Daniel, Morgan och Stefan körde.. Ingen blev sämre än 3a men det slutade dock inte lika bra.

Den enda det gick bra för hela tävlingen igenom va Morgan som blev 3:a i B-finalen. Daniel rulla i sin tredje omg. Stefans växellåda rasade, eller gav iaf upp livet.. Och Anders blev 6:a i C för han drog en drivaxel.. Så man ska väl inte klaga egentligen =)

Ingen blev av med bilen och Bobby och dom fick ingen bil heller..

I lördags jobbade jag hela dagen. Kan säga att man va bra jävla trött när man skulle upp och jobba.. Inte alls kul. Va inte hemma innan vid halv 12 på fredag kväll och sen upp klockan 7 för att åka och jobba..

Seg som fan hela dagen.. Tur att eftermiddagen gick sjukt fort.

Sen efter jobbet åkte vi hem till Bobbys föräldrar och grillade. Och käkade jordgubbar =D AS gött :D Plockat dom själv hade jag med gjort :D


Idag vet jag inte riktigt va som händer, här e ju fint väder, men vete fan va jag ska göra faktiskt.. Vi får la se vad det blir i slut endan =)

Synd att man bor så förbannat långt bort från tre toppar annars hade det varit sjukt gott =D

Hade velat åka till IKEA med men det ville inte Bobby, så får la se om vi kanske kan åka dit nästa helg :) Jag vill nämligen ha mina bokhyllor NU!!!! Så jag kan fixa här hemma..


Ne nu ska jag dra mig =) Men vi hörs senare förmodligen ^^,

Puss på er :)

Ovido - Quiz & Flashcards