Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 4 juli 2011 21:23

Mums, nu har jag duschat, det va hur skönt som helst och i morgon tar jag mig inte särskilt många meter. Börjar kännas i axlarna redan nu xD

Men tröstade mig med en skål med jordgubbar och Criminal Minds =)

Btw, ni som vill köpa nått till mig när jag fyller år så kan ni få köpa criminal minds boxen till mig ;) 'Cause I want it very MUCH, hela boxen vill jag ha så klart =)

Så om någon vänlig själ vill köpa den till mig så fyller jag den 21 sep ;)


Gud va jag längtar till sängen.. Men nu ska jag kolla klart på Criminal Minds =)

Av Alexandra Ekdal - 4 juli 2011 19:35

Hmm, ja det kan man nog säga att jag kommer ha i morgon..

Tränat för första gången på EVIGHETER!!! Men skönt som fan va det.. Jobbat hela dagen oxå..
Så nu e jag helt galet trött i varenda kropps del.. Ska nog ta och packa upp min väska sen ta en snabb dusch och krypa ner i soffan och kolla film eller nått.. Ledig i morgon. Vet inte riktigt va jag ska göra.. Mest ta det lugnt för modligen =) Kanske städa av här lite =)

Men nu ska jag dra mig =)
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards