Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 juli 2011 20:55

Sitter och halv gråter till One Tree Hill, det är inte riktigt okej :(

Allt e bara kaos i Tree Hill och när till och med manliga skådespelare gråter då är det fan inte lätt att hålla tillbaka tårarna.. Helt sjukt.. Så jävla sorligt avsnitt så jag tror jag dör.. Helt sjukt.. Och nu kan jag bara ana att det kommer komma ännu mer..


Tvättmaskinen e snart klar..  Dags att hänga tvätt.. Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 14 juli 2011 20:32

Hopp, då va man hemma helt själv :( Det finns inget värre än att vara hemma själv..
På dagarna e det helt okej. Men sova hemma själv? Nja, jag har aldrig sovit hemma ensam..

Så nu "tröst" äter jag glass och kollar på One Tree Hill =) Och tvättar. Sista maskinen för idag, får ta resten på lördag..
Tur att Ellen kommer och håller mig sällskap i morgon =)


Men nu blir det One Tree Hill och äta glass..

Puss på er <3

Av Alexandra Ekdal - 14 juli 2011 16:21

Gud va jag bara ÄLSKAR REGN OCH BLÅST......

ELler inte..... För tv funkar inte nu... Jävla antenn jävel... Tur som sagt att man kan kolla på film och serier.. För just nu e här vääääääldigt tyst :( Ska snart åka till Bobbys föräldrar igen..

Hämta lakana, tvätta färdigt, sen ska jag tvätta golvet när Bobby har varit hemma och duschat.. Sen ska jag duscha och efter  det blir det mys själv i soffan.. Ska bädda rent oxå..


Men nu ska jag dra för det är sjukt tråkigt att kolla på en tv som visar bild i 20 sekunder och inte ens en hel bild för den hackar som fan..

Så jävla tråkigt..


Hörs sen =) Puss hej :)

TV

Av Alexandra Ekdal - 14 juli 2011 14:54

DÅLIG MOTTAGNING . SE :O


Kommer bli dum i huvudet snart... Står titt som tätt "Ingen Signal"

Så i kväll blir det en dejt med mina serier, närmar bestämt One Tree Hill =)


Men nu ska jag hänga tvätt och sen ska jag dammsuga =)

Av Alexandra Ekdal - 14 juli 2011 12:57

Som fans helvetes jävlar ><'


Slog i naglen i väggen... Så den sprack :'( Jävla bajs, men den sitter kvar...


Dagen började bra :) Sov till halv 11 =D Hur gött som helst.. Sen gick jag upp och blev  jätteglad, för när jag ställde mig på vågen visade -0,6 =D Då blev jag ännu mer peppad till att gå upp och det gjorde jag..Så jag åt frukost och sen började jag tvätt och nuuuu städar jag lilla lägenheten oxå.. MEn så slog jag naglen så jag va tvungen att sätta mig här och lacka den som en galning..
Men nu ska jag fortsätta städa.. Tjingeling :)

Ovido - Quiz & Flashcards