Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 28 juli 2011 21:45

Jag har länge velat lära mig att göra fina cupcakes, jag vet inte om jag kan för jag har iofs inte prövat, men med mitt tålamod så kan jag nog säga ganska snabbt hur det kommer slut: KATASTROF!!!

MEN. Nu kanske jag äntligen kan lyckas med hjälp av denna:


Kostade 90 kronor (tror jag det va) på Gekås :)
Ni som har gjort cupcakes innan, e det något man bör tänka på??


Här kommer bilder på våra nya möbler oxå :) Som jag lovade för ett x antal dagar sen :)


     

Det är bara den blåa som är ny, den som står jämte den svarta :)
Men visst blev det bra? =D


Dagen i sig har varit dryg, fram tills att jag skulle gå ner i butiken, där gick tiden sjuuuuukt fort :)

Sen skulle jag handla lite, typ boken ovanför :)

Och lite annat..
Så nu har jag sjukt ont i benen och är heeeelt slut.. Ska bli gott att vara ledig i morgon.. Vi kanske drar ner till Varberg och ska lyssna på Takida och Europe.. Beror lite på vad det är för väder med.. Men det hade varit kul :)
Men som sagt vi får se i morgon  :)


Puss och kram :)

Ovido - Quiz & Flashcards