Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 13 juli 2011 23:00

; )
Nu blev ni allt nyfikna va ;) Hahah..

Men det kommer bara ett litet kort inlägg ;)


Gårdagen bestod av det mesta och lite mindre ;)
Jobbade först hela dagen.. Sen gick jag ner och tränade för jag e ju sååå duktigt (tycker jag =) Sen åkte jag hem till Bobbys föräldrar där vi åt middag.. Sen åkte vi till Fia och Junior för vi skulle hämta en 240 där.. Så fick vi hallon och blåbärspaj med vaniljsås, (jag vet, där åt man upp alla kalorier igen ><) Men men, man lever bara en gång :)

Sen hem till Getås, hämta bilen och sen åka hem.. Då va klockan ca 9 när vi va hemma,, så skulle jag ställa mig och diska bergaet av disk som vi hade. Sen duscha, slå in paket, och kolla datan lite snabbt.. Så det slutade med att jag inte somnade innan vid 11 och skulle upp och jobba klockan 7 idag..


Idag började dagen med jobb 7-15,30.. Och så fyllde ju världens bästaste lillebror 9 år.. Helt sjukt att det redan har gått 9 år.. Och lillbebisen e 5.. Tiden går alldeles för fort.. Så efter jobbet åkte jag hem och hämtade Bobby, sen åkte vi ner till Varberg på kalas förstås =) Men först in en sväng på systemet där vi hade en äcklig gubbe bakom oss som gnällde på att man blandade för mycket, och att det va lättare att bara köpa 1 sort, idiot säger jag bara.. Sen åkte vi till hajen och handlade så jag skulle slippa det åka till Svenljunga i morgon och handla.. Ellen kommer hit på fredag så ska vi ha lite tjej kväll. För Bobby åker till Vimmerby nämligen =)

Så får passa på ;)
Och nu i kväll har vi kollar på House Of Wax =) Med Chad Michael Murry och Paris Hilton... Den e sjukt bra =) Och snygg skådespelare tackar man ju inte nej till =)


Snart blir det sängen..

Insåg precis att det inte blev så kort ändå ;)

Men nu ska jag dra. Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards