Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 10 juli 2011 21:59

Nu börjar jag bli trött.. Ska snart sova.. En annan ska ju jobba i morgon :) Gött samtidigt för hade jag haft semester så hade jag velat ha någonting planerat i stort sett hela tiden. Det räcker att sitta hemma 2 ½ - 3 månader på vintern..


Sitter och kollar på Figthinh med Channing Tatum.

Det är en sak jag inte förstår, och det är hur folk kan boxas och sånt "för skoj skull" om man säger så.. Det är för mig en gåta..


Men nu ska jag strax sova.. Kolla klart på filmen först..
Puss och god natt folket.. <3

Av Alexandra Ekdal - 10 juli 2011 20:08

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
te smått uttråkad.. Vete fan va jag vill göra, vet va jag borde göra, vet att jag inte vill göra det jag borde göra...... Så vad ska man göra????


Och det går bara massa skit på tvn med >.< What to do, what to do??

zzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzz

Och klockan är inte så mkt så man kan gå och lägga sig..
Skulle kunna slå in lillebrors paket, men det är inte kul heller..


Bläääääääääääääääää...

Funderar lite på vad man ska göra på lördag när sambon är i Vimmerby.. Och jag e hemma HELT själv..


Jaja, ska dra nu.. Pussssssssssssshaej

Av Alexandra Ekdal - 10 juli 2011 18:11

Nu kollar vi på What Happens In Vegas =)
Har suttit och kollat resor ett bra tag nu..

Hittar massa, men det är inte direkt billigt.. Hittat några billiga resor till Gran Canaria, men vi får la se.. Det är ju tyvärr inte aktuellt innan nästa år isf :/ Hade velat åka nu i höst, meeeen, det får vänt..


Nu blir det film..

Dagens middag blev grillad korv och bröd.. Gott och enkelt ;)

Av Alexandra Ekdal - 10 juli 2011 09:47

Hej alla glada :D

Idag är det söndag och helgen är snart slut.. Men de flesta har väl semester, va det nu är för nått? ;)

Jaja, jobba e kul det oxå xD

Nu har jag kommit upp och ätit frukost. Idag lyxade jag till det med rostat bröd med jordgubbssylt och ost ^^, sjukt gott =)


Vet inte om det bara är här det har åskat och blixtrat som fan i natt.. Helt sjukt. Det blixrtra 5 hundradelar efter åt small det till som fan och sen hellregn på det och sen lugnt í några minuter och sen samma sak igen.. Helt galet va det har åskat och hållt på..


Annars har jag sovit rätt gött :D
Men nu ska jag dra och göra mig i ordning, ska till Bobbys bror sen och fika, (jag vet, idag fuskar jag med min diet, BIG TIME) Men det får vi ta igen nästa vecka ; ) Då är det bara på det igen :)


Hörs senare :) Puss så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards