Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Alexandra Ekdal - 7 juli 2011 20:15

Nu blir det film.. Är sjukt jävla trött. Vi ska kolla på Transformers, De besegrades hämnd.. 2 helt enkelt =) Blir nog en "tyck-synd-om-mig-glass" Börjar fan få ont i halsen igenom oxå.. Det suger..


Bytte lite färger här på bloggen oxå =) Tyckte det va dags =) Och tyckte det blev fiiint :)
Va tycker ni?

Nu ska jag kolla på filmen. Puss och god natt..

<3

Av Alexandra Ekdal - 7 juli 2011 18:29

Nu har man gått och blivit förkyld med för det tyckte jag passade "SÅ" bra just precis nu.. När jag har grejer planerat i helgen.. Jävla piss..

Jaja, va ska man göra åt saken? Börjar man nysa och fortsätter och nysa betyder det bara 1 sak, förkylning på G...

Bajs röv... säger jag bara..


Annars har dagen gått hyfsat fort ändå.. haft fullt upp hela dagen..

Så det har gått hyfsat fort.. Fast när man väl började nysa så va det fan nästan kört >< Usch..

Orkar inte.. Och jag gjorde nog inte saken bättre när jag fick för mig att gå ner och träna efter jobbet.. Körde så hårt att jag nästan kräktes ett tag xD Då kör man fan slut på sig själv. Men fan va bra det känns efteråt =D

Och nu har jag ätit och gjort matlåda till i morgon, färskpotatis och fiskbullar =D Bobby va så fräsch så han höll på att kräkas i min middag =O SVIN!!!

Men jag tycker det är gott =)

Snart blir det duschen och sen lägga sig på soffan, för jag orkar fan inte göra nått mer idag. Ska orka jobba i morgon med..

Dumt och bli ännu sjukare än va man redan är..


Ne nu ska jag hitta på  nått annat =)
Kanske kommer ett inlägg senare =)
Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards