Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 28 februari 2012 19:14

Det är bara förnamnet.. Här ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig att dö!! men men, det är så ibland. Det får man leva med =) Som sagt, har lyckats få lägenheten att se ut som kaos och katastrof, lagat mat och satt mig i soffan sen jag kom hem :)
Till middag idag blev det hounungsglaserade revben och potatisgratäng =) Mycket gott.. Tänkte ta nått lätt för att man skulle få gjort så mkt som möjligt =) Och det har vi måste jag tycka :)

I morgon ska jag till Falkenberg med Ellen och sen blir det väl gekås en snabb vända, inte för att jag ska köpa nått, men det blir nog bra.


Nu ska jag kolla klart på Family guy sen blir det Wipeout kl 20 =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 28 februari 2012 13:18

Jaha, då va snart februari över oxå.. Helt sjuk va tiden går fort..

Idag har jag knappt hunnit sitta still typ :P Vaknade och började spela Disney Kinekt direkt :P Så nu håller vi på att hjälpa askungen =) Faktiskt rätt roligt ;)
Snart när kevin kommer hem så ska vi fika ;) Sen ska jag åka hem och greja :D Lääängtar :D I morgon ska jag till Falkenberg med Ellen och sen en snabb vända till gekås, hon ska lämna intyg till en där..

Nu ska jag fixa lite annat. Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards