Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 8 februari 2012 09:35

God morgon direkt från sängen ;) har ni sovit gott? Det har inte jag. Eller jag somnade gott men vaknade till av att jag hade sån huvudvärk så jag visste typ inte vart jag skulle ta vägen. Vet dock inte va klockan va eller nånting men jag vet att jag vred på mig länge innan jag somnade om, plus att B inte hörde sin klocka så jag fick putta på honom så stängde han av den och vred på sig. Men sen ringde den igen och då gick han upp. Så då passade jag på att fluffa till kuddarna och då somnade jag om. Men sen vid 8 ringde min klocka som jag hade ställt för att jag skulle ner till Varberg för att träffa en kompis som jag inte har träffat på mega länge men så va hon tvungen att hoppa in och jobba :(( men jag ska snart gå upp och göra mig i ordning för att sedan åka ner ändå för att ungås med mammi. Men nu blev de inte så brottom :)) Tänkte jag skulle tränat idag men jag orkade inte så jag gjorde 45 sit-ups och 20 rygglyft. Kände att de triggade igång huvudvärken igen. Så de blir träning imorgon istället. Snart ska jag orka dra mig ur sängen och klä på mig käka frukost och packa.. Hörs senare. Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards