Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2012 22:46

Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen. Ögonen går snart i kors.. Haha =)
I morgon vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra.. Men nått blire iallafall.. Ska träna iallafall.. Så sjukt kul e det, men jag antar att det ser sjukt dumt ut om någon skulle råka gå förbi och titta in igenom fönstret när man står och joggar på samma ställa eller rockar rockring eller boxas ;) Haha :P Men som sagt, kul är det.. Tycker det kan komma lite mer avancerade grejer typ mer boxning =) Så sjukt kul och gubbarna peppar en oxå och säger typ "great block" "Great punch" m.m ;) Så det peppar en må jag säga..

Men nu blir det några timmars skönhetssömn ^^, Sov så gott så hörs vi i morgon =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2012 20:02

När jag har tråkigt så brukar jag läsa stora kändisbloggare mest Kenzas , Tyras, Kissies och Fokis bloggar, men idag så gick jag in på Paows blogg bara för att kolla lite.. så kom jag till en sida där hon typ "provocerar" Kissie bara för att hon typ tycker att hon är för smal! Och ändå skriver hon i senare inlägg att hon ska gå ner 5 kilo till.. Och väger nu runt 47 tror jag det stod. Men jag tycker det är helt sjukt. Och även skriver hon att alla ser olika ut. Och vissa kanske trivs med att se ut som skinn och ben och vissa vill ha kurvor.. Så jag fattar inte varför man lägger ut bilder och skriver "Nu kommer väl Kissie kallas oss fläskpaddor!" citerat från http://paow.se .  Visst hon kanske är en utav sveriges större bloggeskor men va fan man behöver väl ändå itne provocera folk i sin blogg p.g.a hur dom ser ut och äter?

Sen läste jag oxå att Kissie har skrivit detta om en annan stor bloggerska med "Jag skulle inte klara av alla dom där kilorna blondinbella bär på, det vet jag till och med om by fact." taget från http://kissies.se Så det förstår jag samtidigt, men tycker fortfarande inte att man behöver nämna någon vid namn..


Och medans jag ändå håller på att nämna alla stora bloggar jag följer så kan jag ju säga att jag e sjukt avudnsjuk på Kenza som just nu är i New York, och det är ju typ min största dröm att få åka dit!!


Tyra är ju bara såååå grym! Hon verkar vara sig själv från topp till tå! Det måste jag säga. "Skäms" inte för att visa att hon äter pizza och godis, och hon verkar bara vara så äkta!


Vad jag vill säga med det är att Kenza och Tyra och även Foki, dom verkar mest sköta sitt eget och inte bry sig så mkt om vad andra tänker. Vilket är bra tycker jag ^^, varför lägga massa energi på vad andra tycker så länge man trivs själv?

Foki hade idag skrivit ett inlägg som nästan fick mig att börja gråta. Inlägget hittar ni HÄR . Kika in vet jag =)


Haha nu vet ni va jag tycker iaf ;)
Sitter och kollar på Hostel 3.. Se om den e lika äcklig som dom andra 2 är :P

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 10 februari 2012 12:50

Hejsan hoppsan..

Jag skulle bloggat igår men när jag skulle publicera inlägget så krångla det som fan.. Irriterande.. Så jag orkade bry mig helt enkelt! Men men. Idag blir det väl lite mer uppdatering =)

Igår va jag på stan med Janet och Kristoffer en lite stund =) Det va mysigt =) Sen åkte jag hem och hämta Wilma.. Passade henne en stund innan mamma kom hem. Sen åkte vi ut till Magasin nord och beställde  lite möbler ;) Moahahaha =) Kommer bli såååååå fint <3

Sen så åkte jag hem till älsklingen så tog det bara lugnt på kvällen =)

OCh idag ska jag bara ta det lugnt och kolla på film tror jag nog ^^, men först hoppa in i duschen. Körde ett hårt passa på wiiet, svetten bara rann xD men det är väl det osm är meningen ;) Så nu ska jag duscha, diska och vika tvätt sen blir det film resten av dagen =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards