Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2012 19:04

Har suttit i flera timmar och rensat bland alla mina bilder på datorn. Det slutade med att jag hade 2271 bilder kvar på datan. Så snart ska jag skaffa en sån extern hårddisk, eller va fan det heter. Så jag kan lägga in alla bilder där. Och då har jag inte ens alla bilder på datan. Utan många ligger på skivor som ligger över allt..


Känns bra att jag har fått gjort det nu =) Skulle behöva diska. Men det gör jag i morgon innan jag åker till Varberg.

Nu ska jag kolla på Family Guys och sen halv 8 hos mig , efter det är det Sofias Änglar.
Puss

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2012 16:02

Sista tjejkvällen på ett år. Eller iallafall med Linda som åker till Nya Zeeland på lördag :( Kommer sakna henne så grymt mycket :/

Men iallafall.. Här kommer HELA 3 bilder från kvällen ;)

     


Bild 1 : Saras JÄTTESTORA tacobröd som hon seriöst trodde skulle räcka till oss xD Va dock 8 i paketet, men man fick ju pyssla ihop typ 3 st så att man fick 1 stort ;) Men sån tur va så hade Linda stora bröd i frysen ;)

Så på bild 2, ser ni skillnaden på min tacos och Saras tacos ;)

Och självklart en fin bild på Carro =)

Sjukt rolig kväll =) Men alla va verkligen tröttna och slitna. Så det blev rätt lugnt :D

Av Alexandra Ekdal - 20 februari 2012 12:13

Hej hopp..
Läget med er? Sovit gott? Det har jag. Somnade som en stock igår. Och har sovit sjukt gott hela natten..

Idag har jag inte så mycket planer. Ska ta kort på mina ärr sen operationen, kolla a-kassan, och lite sånt pill..
Sen ska jag röja i badrummet för där ser för jävligt ut.. Så ska jag städa av lite här hemma. Sen blir det en promenad med Ellen och Pripps.. Sen laga lite mat och lite sånt :P

I morgon blir det Varberg och så ska jag och mamma försöka ta ner så mycket som möjligt från vinden så jag kan ta hem det.. Har så sjukt mkt grejer hos mamma så skulle behöva bygga ut köket 10 ggr xD

Ne nu ska jag ta tag i tvätten.
Pusss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards