Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 19 februari 2012 20:54

Hejhej.. Läget med er? Jag sitter här med huvudvärk och kollar på Transformers 3.. Kommer inte ihåg va den heter, typ Dark Moon? jaja skit samma..

Idag har det varit barndop =) Min lilla kusin Kristoffer döptes och jag är nu mera gudmor till lill fis =) Och det va trevligt fram tills att jag ska läsa texten som jag inte hade en ANING om vad det stod i den, smygläste igenom den när prällen stod jämte så läste jag igenom den lite snabbt innan jag väl skulle läsa den. Hemskt, men alla sa att det va jättebra, men jag har typ blackout dom minutrarna ;) Nog tjötat, här kommer bilderna istället =)

                                                                 


Mycket trevligt måste jag säga.. Nu ska jag gå och bota min huvudvärk och krypa ner i soffan med mitt <3 och bara mysa =)

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards