Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2012 15:45

Har varit ute och gått med Ellen och Pripps. Det va kallt men skönt :)

Så jag va bara tvungen att testa och starta bilen som inte har varit igång sen i torsdag.. Fick lite smått panik. Med tanke på att det har varit typ 22 minus grader ute.. Meeeen, till min förvårning så starta den utan protester =)

Ibland bara älskar jag min bil ^^, inte ens problem med att öppna dörrarna..


Sitter här och funderar på vad vi ska äta idag. Känner inte för att laga nån mat.. Men det blir nog hamburgare med bröd. Smidigt och lätt.. Ska sätta mig och göra masssssssa med matlistor, typ va man ska äta så blir det inte så jobbigt att behöva tänka varje dag va man ska laga..
Så det får det bli :)

Sen om typ 2-3 veckor så kan man verkligen STOR handla :D typ för en hel månad ;)

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 7 februari 2012 12:12

Tjenixen =) Läget med er? Här e allt bra. Sitter dock och fryser som attans. sjukt kallt är här :P
Men jaja =) Har hunnit med att träna i nästan 1 timme, duschat och ätit frukost. Snart ska jag ta tag i städandet. Ska så gott som storstäda idag. Damma och dammsuga..
Sen ska jag ta en promenad med Ellen. Och idag ska jag antingen scrapbooka eller skriva innehållsförteckning till alla mina 1000 tals recept xD


Men det är skoj ^^,

Ska kolla klart på Masterchef först ;)
Hörs sen =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards