Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2012 13:34

Jag sitter här och kollar på Bridesmaids .. Och jag sitter och funderar på en grej.. PÅ bilden på framsidan har alla brudtärnor ROSA klänningar och bruden har en AS snygg vit klänning.. MEN i filmen har tärnorna små LILA "fodral" och bruden har en AS ful benvit kläning :S

Jag kanske är trög. Men jag får inte ihop det xD Varför ha ett rosa fodral (till filmen) men sen inte ha någonting med rosa att göra överhuvudtaget????


Ne nu ska jag hänga tvätt..
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2012 12:34

Sitter och kollar på Bridesmaids.. den e faktiskt rolig ;) Dock hade den lite äckliga scener men aja :P
Här får ni handlingen:


Annies liv är en enda röra. Men när hon får reda på att hennes bästa vän Lillian är förlovad har hon inget annat val än att tacka ja till uppdraget som hennes brudtärna. Trots att Annie både är kärlekskrank och pank bluffar hon sig genom de dyra och bisarra ritualerna inför bröllopet samtidigt som hon får uppleva konkurrens om den närmaste vänskapen till Lillian.


Ska kolla klart på filmen sen ska jag diska :P
Puss& kram

Av Alexandra Ekdal - 5 februari 2012 11:14

God morgon.. Ja nästan iallafall :P Hur e läget? Här e allt bra. Men jag är trött. men det är ju sändag då får man vara trött =)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl mest att scrapbooka och kolla på film =) Ska kolla på nya filmer ;) Så jag får sett dom nån jävla gång ;) Nu har jag ju beställt ännu mer filmer ;) Dock blev det typ 3 bara. Och så beställde B några =) Beställde även filmer till Bs mamma =)

Men nu ska jag gå och fixa lite frukost :P Varma mackor och varm choklad =)
Hörs sen =)
PUss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards