Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 2 februari 2012 21:31

God kväll alla glad människor. Hur har eran dag varit? Jag e helt slut, men det är nog pga av penicillinen.. Sjukt jobbigt.. Idag väckte mamma mig kvart i 10 det va skönt att få sova. MEn då tyckte mamma att det va dags att gå upp och äta frukost och göra oss klara inför stan. Halv 11 va jag klar för att åka men det va inte resten. Trött och sur pga av penicillien, jag vet jag skyller på det men det är sant. Så kommer vi iväg går på stan och myser i affärer. Sen gick vi och fikade på mignon det va mysigt ^^, sedan traskade vi vidare mot affären för att handla lite mat sedan åkte vi hem och mötte upp kevin efter skolan och åkte till intersport. Där mamma skulle leta efter gymadojor men inte hittade några. Sen åkte vi hem och gjorde lite mat och hamnade i matkoma.. Sjukt jobbigt. Sen åkte jag ut till garaget där min älskade far satt och svetsade hjulhus på bilen. E sååå tacksam att jag har han. Annars hade jag nog snart kunnat lägga ner folkrace. När min morbror har blivit pappa och så :)) Så istället för att sitta och bli ännu sjukare i garager satt jag och myste med min lilla smilegroda Kristoffer en lååång stund. Han e typ världens sötaste pojke <3 börjar stor le massa nu :)Ne nu ska jag göra mig i ordning för sängen ska sova så gott nu! Hörs i morgon. Puss & kramP.s e de massa stavfel så är det för att jag e inne på mobilen.

Ovido - Quiz & Flashcards