Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 26 februari 2012 21:53

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig :)
Åhh va jag vill berätta en massa , meen jag väntar till torsdag kväll ;)

So much to do , so little time =D
Hahaha... Lite kul är det :P Vissa av er kanske får bilder i huvudet direkt, men det ni tror stämmer nog inte, och dom som vet vad det är, dom vet varför jag längtar ;)

Fick ju mat hos B's föräldrar idag, klyftpotatis med kycklingfile och sås. Gott vare.. Sen åkte vi till Fia och Junior där vi fick fika och satt och tjöta. Sötare 2 åring får man ju leta efter :D Hon e så gullig och charmig så ja, man smälter nästan varje gång man ser henne =)
Så det va en trevlig kväll.
Och i morgon är det nya äventyr =)
Så nu ska jag gå och lägga mig :) Hörs i morgon =)
Puss & Kram 

Av Alexandra Ekdal - 26 februari 2012 13:40

Hej..

Hur e det med er? Jag sitter i soffan med huvudvärk och det gillar jag verkligen inte.. Sitter och kollar på Gossip Girl så klart ;) och har gjort det sen typ 11. Så snart ska jag klä på mig och diska. Idag får vi mat hos B's föräldrar så jag slipper laga mat =) Men erbjuder man sig så får man stå för det :)

Nu vill jag bara börja jobba igen och få rutiner. Det är verkligen inte kul att gå hemma :/ Längtar dock tills nästa vecka :D:D Fan va det ska bli underbart och jag bara lääängtar! Sen kanske vi får besök nästa vecka, men det ger sig :)
Måndag kväll och tisdag spenderar jag i vbg men sen kan jag verkligen inte slappa.. Fredag blir det Varberg med älsklingen och hämta lite grejer ;)


Mer mys i soffan. Puss & KRam

Ovido - Quiz & Flashcards