Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2012 23:01

  Så jag kokar fan snart över.. Delade precis en bild på Facebook, rättare sagt denna bilden:  


och detta gör mig så jävla förbannad så jag måste avreagera mig lite.... SÅ till en börja med HUR FAN KAN MAN FÅ BARA 5 MÅNADERS SLUTEN UNGDOMSVÅRD FÖR EN VÅLDTÄKT????? Han kanske inte hade åldern inne men straffen MÅSTE bli hårdare på ALLT.. Mördar man, våldtar man, misshandlar, ALLT så är det ju ganska själv klart att man inte har alla hemma.. Tro fan man är psykist störd! Men att man bara får psykisk vård för sånt är ju så jävla sjukt och jag blir så jävla arg! Är man så jävla sjuk i huvudet så är det inte så jävla svårt att spela att man mår bra och mår "dåligt" för det man har gjort! Så blir man släppt och fortsätter göra så sjuka saker!
På våldtäksmän, pedofiler m.m.  kastrera fanskapen och skär k*ken av dom och kör upp den i röven på dom så dom får känna hur det känns.. Det är fan inte mer än rätt att dom ska få smaka på sin egna jävla medicin


Sen fängelsena ska vi ju fan inte ens prata om... Va fan det ska vara som i Usa, dom ska ha en jävla säng en toa och ett handfat. Ingen jävla tv, dator tillgång till tidningar m.m Maten borde smaka skit oxå!! Inte få finare mat än vad våra pensionärer får.. Åh jag känner att jag kan hålla på i evigheter!

En sak som man borde inför är att man ska utsättas för samma sak som det brott man gör. Visst lite svårt om du rånar en bank. Men ni fattar va jag menar våldtar man - blir man våldtagen. Mördar man - ja men skyll dig själv! Det kanske få folk att fatta att man inte ska hålla på att mörda och våldta m.m Dödsstraff helt enkelt, på det grövsta! MEN då ska dom vara 1000% säkra på att det va personen i fråga oxå!


Till Sveriges politiker som inte verkar ha mer än 1 hjärncell i huvudet. Tänk om det är ERA barn som råkar ut för detta folket?? Va fan skulle ni göra då? Jo då skulle det bli ett jävla liv och en jävla fart på er. MEN bara för att det inte är era barn så är det precis som det är skitsamma..

Som det står på bilden ovan, föräldrarna till flickan som blev våldtagen dom fick en livstids dom medans idioten(erna) som gjord det fick 5 månader. FLICKAN TOG LIVET AV SIG! Ska folk behöva ta livet av sig för att Sveriges lagar inte håller måttet.. Det är oxå ett jävla sätt..


SÅ SVERIGE TÄNK EFTER EN GÅNG TILL!!

 

Så nu är jag så arg så nu tänker jag fan gå och lägga mig!

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2012 19:57

Ja va ska jag säga? Hahah. Lite kul att B sitter och skypar med en kompis och dom är inte farligt bittra nån utav dom xD dom är JÄTTEbittra.. Ja va fan ska man säga, har sagt det innan och säger det igen, dom låter som ett gammalt gift par xD Jössös..


B sitter och spelar sitt tråkiga spel och jag längtar ännu mer efter en tv i sovrummet så jag kan ligga och kolla på tv där ;) Jag sitter och äter godis och dricker cola och ska kolla på Gladiatorerna.. Tur att man ska börja sitt nya liv på måndag igen ;) Men träna ska jag göra iaf :D men det gör jag ju typ redan =)

Idag har jag varit i Getås hela dagen typ. Fick mat där oxå. Och sötnosen Jonna va där med sin mamma Fia =) Alltid lika trevligt :)  Så det blev hemmapizza med massa gott på =) OCh pizza sallad från en pizzeria i Kinna..

Så blev massa bus =)

Nu ska jag kolla på Gladiatorerna :) Gillar det programmet =D
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 11 februari 2012 11:33

God förmiddag alla glada människor :D Hur läget med er? Har ni sovit gott? Det har jag.. Somnade rätt sent och ville verkligen inte vakna när jag vaknade.. Trodde det va super tidigt men klockan va 9. Men som vanligt så älskar jag att ligga och dra mig i sängen , så gick inte upp innan vid 10 ;)
Men jag skippade träningen idag, har så grymt ont i en muskel och det släpper inte.. Har haft det i typ 3 dagar nu :/

Så jag hoppade in i duschen och nu har jag ätit frukost och är helt klar för dagens äventyr.. Som inte blir så mkt dock, men ska åka och handla sen ska jag åka till Bs föräldrar där han syster och systerdotter är =) Så snart ska jag dra mig ditåt :P Men jag har fastnat framför Ace of Cake på TLC älskar sånna program ;)

haha =)

Ne men vi hörs väl senare ^^,

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards