Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2012 12:16

Jag ska ju sova i Varberg hela helgen.. För det är ju tjejkväll ikväll hos Linda så jag ska sova där, Sen ska sova hos mamma i morgon för att det är barndop på söndag =)

Och det är första helgen på över 1 år som vi jag och B knappt kommer träffas någonting. Vet inte om han kommer hem innan jag åker i eftermiddag, men det ger sig väl.. Sen kommer ju han ner på barndopet på söndag morgon :)


Dock så sover ju jag i varberg på veckorna, men det är typ bara 1 natt..

Nu måste jag slå in paket kom jag på.. Shit det hade jag nästan glömt xD Sen måste jag packa, diska och göra mig i ordning.


Håller på att tvätta det tråkigaste av allt, sockar och underkläder. Det är verkligen as tråkigt ><

Nu ska jag dra fram paketet till lillesnutten och slå in det ;)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 17 februari 2012 10:53

God morgon.. Sitter i soffan och är trött.. Vet dock inte varför för jag har sovit typ 9 timmar iallafall.. Men men, vaknar alltid till när Bs telefon ringer på morgonen. Men somnar lika fort efter det. men nu har jag iallafall ätit frukost och kollat på Grey's så nu ska jag kolla på film =) Water for Elephants blir det. så sjukt bra.. IDag ska jag bara ta det lugnt, vid 1 tiden ska jag ta en promenad med Ellen och sen ska jag slappa lite till och sen blir det till att dra ner till Varberg och flickorna ^^, Ska ha en super mysig kväll =)


Nu ska jag hämta mina tofflor och krypa ner i soffan. Är verkligen helt slut. Inte okej.
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards